سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - پنجشنبه 11 شهریور 1395

مدیرکل ارشاد اصفهان:

استان اصفهان پایلوت اجرای طرح صیانت از خانواده شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: این استان به عنوان نخستین استان در اجرای پایلوت طرح صیانت از خانواده انتخاب شد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی اظهار داشت: در ابتدای امسال بر اساس چشم‌انداز 1404، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 حوزه را برای عملکرد خود مشخص کرده که سینما، موسیقی، نمایش و موسسات فرهنگی و کانون‌های قرآنی از آن جمله هستند.

وی افزود: با نظر هنرمندان و اندیشمندان هر حوزه چالش‌ها و ضعف‌های آن حوزه را توسط کارشناسان مشخص و برای رسیدن به سال 1404 برنامه‌ریزی کردیم و امیدواریم بتوانیم پایان هر سال میزان دستیابی به اهداف خود را مشاهده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: افق 1404 در شهرستان‌ها ترسیم نشده و همه شهرستان‌ها باید تا پایان امسال با توجه به آمایش سرزمینی خود افق 1404 را ترسیم کنند.

وی بیان کرد: یکی از سیاست‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع فعالیت‌های فرهنگی در همه شهرستان‌های استان است بنابراین سیاست تجلیل از هنرمندان کل استان در یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

‌ارزانی با اشاره به برگزاری شورای فرهنگ عمومی، تصریح کرد: استان اصفهان بالاترین میزان برگزاری شورای فرهنگی را نسبت به کل استان‌ها کسب کرده است.

وی افزود: در سال گذشته 11 شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار کردیم که از 8 وزیر برای حضور در جلسات دعوت کرده و چند جلسه به مبحث خانواده پرداخته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اصفهان، استان اجرای پایلوت طرح صیانت از خانواده است و درصدد هستیم آسیب اجتماعی طلاق را با خانواده محوری در قالب برنامه‌های فرهنگی هنری کاهش دهیم.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.