سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 08:00 - چهارشنبه 10 شهریور 1395

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

دریافت‌کنندگان حقوق نجومی غارتگران منابع ملی‌اند/مجلس همچنان در انتظار گزارش دولت

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: مجلس منتظر گزارش دولت در زمینه بازگرداندن حقوق‌های نجومی به بیت‌المال و عزل و تنبیه متخلفان است.

به گزارش اصفهان شرق، جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نباید از قضیه حقوق‌های نجومی به‌آسانی و بدون هیچ اقدام مؤثری عبور کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل اضافه کرد: کسانی که در شرایط بد اقتصادی کشور، حقوق‌های نجومی دریافت کردند نه ذخایر نظام که غارتگران منابع ملی و عاملان مخدوش شدن اعتماد مردم به‌ نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: این اقدام برخی مدیران خلاف توصیه مؤکد مقام معظم رهبری مبنی بر ساده‌زیستی مسؤولان و مسابقه خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم در بین آن‌ها بوده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه دریافت‌های نامشروع باید به بیت‌المال برگردانده شود تأکید کرد: اگر کسانی در این زمینه بی‌قانونی کرده‌اند باید با همکاری قوه مجریه و قضائیه با آن‌ها برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت موظف است ضعف‌های نظارتی و قانونی احتمالی را که موجب برداشت‌های غیرمنصفانه از بیت‌المال توسط افراد فرصت‌طلب می‌شود هر چه سریع‌تر رفع کند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: مجلس منتظر گزارش دولت در زمینه بازگرداندن این پول‌ها به بیت‌المال و عزل و تنبیه متخلفان است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.