سرویس: سیاسی 12:40 - سه شنبه 09 شهریور 1395

فرماندار اصفهان اظهار کرد:

مدیران اصفهانی، پاسخگو هستند/اشتغال و دریافت خدمات بیشترین مطالبه مردم است

کفیل بابیان اینکه در آخرین روز هفته دولت مدیران استانی و شهرستان اصفهان دور یک میز جمع کرده‌ایم، گفت: موضوعات متنوعی توسط مردم مطالبه می‌شود که اشتغال و دریافت خدمات از دستگاه‌ها در صدر آن‌ها قرار دارد.

به گزارش اصفهان شرق، فرماندار اصفهان پیرامون برگزاری ملاقات عموم مردمی با وی و مدیران ادارات شهرستان اصفهان اظهار کرد: در آخرین روز هفته دولت برنامه ملاقات عمومی مدیران استان و شهرستان اصفهان با مردم را در سالن اجتماعات فرمانداری اصفهان تدارک دیدیم.

فضل‌الله کفیل بابیان اینکه مردم بعضاً مشکلاتی مرتبط با چند دستگاه را دارند، گفت: در این جلسه مردم عزیز می‌توانند چهره به چهره بین دو یا چند دستگاه مطالبه‌های خود را ارائه و مطرح کنند و درصورتی‌که وفق مقررات قانونی باشد در همین مکان نتیجه لازم را بگیرند و مرخص شوند.

وی از جمله حُسن برگزاری این‌چنین جلسات بررسی کارشناسی درخواست‌ها و در صورت لزوم ارجاع افراد به مدیران دستگاه‌های دیگر در یک مکان است.

فرماندار اصفهان سابقه برگزاری جلسات ملاقات عمومی مردم با مدیران استان و شهرستان اصفهان را دو سال عنوان کرد و گفت: طبق جمع‌بندی‌های انجام‌شده، رضایت نسبی برای مردم حاصل‌شده است.

کفیل با اشاره به اینکه موضوعات متنوعی از طرف مردم در این‌گونه ملاقات مطرح می‌شود، گفت: مشکل اشتغال و بعضی از موضوعات خدماتی دستگاه‌های اداری و دولتی در صدر درخواست مردم هست.

وی ادامه داد: در این حوزه بعضاً مشکل‌های قانونی یا نیازمند به پرداختن در چند دستگاه وجود دارد که بیشتر متقاضیان اینجا نسبت به مشکل‌های قانونی در حوضه‌های عمرانی یا دریافت خدمات از بعضی از دستگاه‌ها توجیه می‌شوند.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: ملاقات مردمی تمامی دستگاه‌ها به‌صورت هفتگی روزهای دوشنبه در ادارات و سازمان مطبوعشان برگزار می‌شود.

کفیل وجه تمایز برنامهرا این‌گونه عنوان کرد:ما به‌صورت مشترک همه مدیران را دور یک میز نشاندیم و پاسخگوی مردم هستیم.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.