سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 04:56 - یکشنبه 06 بهمن 1392

بعد از چند روز از حضور اعضای شورای شهر ورزنه در استانداری یزد

جاده ورزنه-ندوشن شاهرگی حیات بخش برای ورزنه خواهد بود

اعضاي شوراي اسلامي شهر ورزنه در سفر خود به یزد ارزیابی مطلوبی از این سفر داشته و پیگیری شورا را تا تکمیل پروژه ی جاده ورزنه-ندوشن مهم دانستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شرق اصفهان، این خبر بعد از چند روز در این رسانه منتشر شد،دلیل این تاخیر در باب فرصت گفتگو با اعضای شورای ورزنه و نتیجه این سفر بود.

در این راستا اعضای حاضر نتیجه را خوب ارزیابی کردند.

مجید جابر عضو شورای شهر ورزنه با توجه به جلسه ی برگزار شده در یزد این جلسه را مطلوب خواند و خاطرنشان کرد: پیگیری شورا در تحقق این امور مهم می باشد و می بایست تا عملی شدن نتیجه رفت و آمدها ادامه یابد و در رابطه با مباحث بیان شده در جلسه، آنچه به نظر رسید عملگرایی معاون عمرانی استاندار در مواضع مطرح شده در جلسه بود.

محمد حیدری مهر ابادی با توجه به رویکرد مثبت این جلسه افزود: با توجه به اینکه مسئولین جدید انتخاب شده بودند این جلسه رویکردی مثبتی را در پیگیری جاده در پی داشت.

این جلسه در دفتر سيد حسيني معاون عمراني استاندار يزد تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه مهندس برزگری مدیر کل مدیریت بحران یزد به اختصار از  تشکیل این جلسه با شورای شهر ورزنه توضیحاتی ارائه داد.

وی با توجه به پیگیری شورای ورزنه افزود: امید واریم این طرح ردیف ملی بگیرد و ماده ی 32 در این رابطه با پیگیری دکتر کامران حل شود.

مجید جابر با اشاره به حضور مردم در عرصه های گو ناگون و ایثار گری های رزمندگان بخش بن رود در صحنه های ایثار و حماسه اظهار داشت: بن رود بیش از 230 شهید تقدیم نظام کرده است و حضور 92 در صدی در انتخابات را برای خود به ثبت رسانید.

وی امید به تدبیر دولت دکتر روحانی افزود: امید واریم مشکلات جبران شود با توجه به اینکه بخش بن رود بیش از 28 هزار هکتار زمین مساعد کشاورزی دارد و قرن ها وقت برده شده که این زمین ها حاصل خیز شود.

عضو شورای شهر ورزنه به وضیعت بد معیشتی مردم اشاره و اظهار داشت: درآمد مردم ورزنه سالانه بیش از 500 میلیارد تومان بطور مستقیم و به همین میزان غیر مستقیم بوده استف ولی در 10 سال گذشته به علل گوناگون اعم از بارش کم نزولات جوی و برداشت های بی رویه از زاینده رود خصو صا پمپاژ آب در چهارمحال بختیاری حقآبه ما نابود شد و همه ی این عوامل و پاسخ گو نبودن مسئولین استان حوادث تلخ سال پیش را رقم زد.

وی با توجه به اینکه نمی خواهیم حوادث سال گذشته تکرار شود خاطر نشان کرد: بایستی فکری به حال مردم کنیم و اگر امروز با این حال که جزو استان اصفهان هستیم به یزد امده ایم به همین منظور است.

جابر رهایی از بن بست بودن شهر ورزنه را یکی از عوامل پیگیری در جاده ی ورزنه ندوشن خواند و افزود: تکمیل این مسیر موجب این می شود که ورزنه از بن بست در آید و راه تشویقی برای ورود سرمایه گزار به ورزنه شود و بیکاری مردم پایان یابد.

در پایان جلسه حسینی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: ما جزیره ای فکر نخواهیم کرد و به وعده ای که می دهیم در رابطه با پیگیری این جاده پایبند هستیم این طرح را با هماهنگی اداره کل راه و شهر سازی استان یزد به وزیر ارائه خواهم داد و می دانیم که این مسیر می تواند بار ترافیکی مسیر کنونی را کم کند.

 

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “جاده ورزنه-ندوشن شاهرگی حیات بخش برای ورزنه خواهد بود”

  1. راهور گفت:

    قراره ورزنه جزو یزد بشود.

  2. محمدی گفت:

    صحبت های آقای جابر چه ربطی به جاده ندوشن داره؟!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.