سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - یکشنبه 07 شهریور 1395

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

خطر معضلات اجتماعی از خطر داعش بیشتر است

نماینده مردم شهرضا در مجلس وضعیت مباحث اجتماعی را نامطلوب توصیف کرد و گفت: خطرات مسائل اجتماعی از خطرات امثال داعش بسیار بیشتر است که رسیدن به نتیجه در این حوزه نیازمند همکاری و اقدام تمام دستگاه‌ها است.

به گزارش اصفهان شرق، سمیه محمودی اداری شهرستان شهرضا با بیان این که تلاش‌های صادقانه‌ای از سوی ادارات انجام شده است، اظهار کرد: هفته دولت تبلور تلاش‌های صادقانه تمام دولت‌مردان در طول سال است.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران این است که مردم و دولت در کنار یکدیگر هستند و باهم اتحاد دارند.

نماینده مردم شهرضا همراهی مردم با دولت را بسیار خوب توصیف کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت نیز بتواند خدمات خوبی به مردم ارائه دهد که لازمه آن تلاش‌های صادقانه مدیران شهرستانی است.

وی با بیان این که مردم نیاز به آرامش دارند، تصریح کرد: دولت برخاسته از رأی مردم باید مورد احترام همه افراد، چه موافق و چه مخالف دولت باشد.

نماینده مردم شهرضا با اشاره به لزوم تلاش برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: باید از همه دولت‌ها حمایت کنیم و دولت‌ها را تخریب نکنیم چرا که تخریب دولت برابر با تخریب جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

وی ادامه داد: اقدامات و نقدهای ما نباید به‌گونه‌ای باشد که اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران از بین برود.

محمودی با بیان این که هماهنگی خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی هر دولت نقاط قوت و ضعفی دارد، اگر نقاط ضعف بیان می‌شود، باید نقاط قوت نیز گفته شود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت: مردم آگاه شده‌اند و آگاهانه پای صندوق‌های رأی در سال آینده حضور پیدا می‌کنند.

نماینده مردم شهرضا با بیان این که بنده با رأی همکاران عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم شده‌ام، تصریح کرد: دولت برنامه پیشنهادی خود را به مجلس داد، همکاران و کمیسیون‌ها نیز برنامه‌هایی دارند که به برنامه پیشنهادی اضافه می‌شود و برنامه ششم در روزهای آینده تدوین خواهد شد.

وی افزود: برنامه ششم از طریق رسانه‌ها به گوش همه رسیده است و اگر کسی نظری یا پیشنهادی نسبت به آن دارد به ما ارائه کند تا در کمیسیون مطرح کنیم.

محمودی با بیان این که یکی از برنامه‌های ما رویارویی مدیران شهرستانی با مسئولان کشوری است، گفت: برقراری ارتباط و برپایی جلسات با مسئولان بر عهده ما است، اما پیگیری امور مورد توافق با دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان است.

وی با اشاره به جلسه مشترک با مدیر سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، اظهار کرد: در این جلسه در رابطه با توانمندسازی شهرداری‌ها اقدامات خوبی انجام شد تا از توان شهرداری‌ها در قسمت‌های مختلف استفاده شود.

نماینده مردم شهرضا مصوبات جلسه مشترک با وزیر بهداشت را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم مردم شهرستان را به آنچه جزو حقوقشان است برسانیم.

وی با بیان این که مباحث سیاسی و مباحث کاری جدا است، تصریح کرد: بیایید مباحث سیاسی را کنار بگذاریم و توان خود را در کار کردن برای مردم صرف کنیم.

محمودی با اشاره به جلسات مشترک مجمع نمایندگان استان، خاطرنشان کرد: بحران آب شرب یکی از دغدغه‌های مهم ما در شهرستان است که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است که امیدواریم به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: جلسات بسیاری خوبی با سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهرستان و حل مشکل بیکاری گذاشته‌شده است.

نماینده مردم شهرضا وضعیت مباحث اجتماعی را نامطلوب توصیف کرد و گفت: خطرات مسائل اجتماعی از خطرات امثال داعش بسیار بیشتر است که رسیدن به نتیجه در این حوزه نیازمند همکاری و اقدام تمام دستگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه کم‌کم به انتخابات شورای شهر نزدیک می‌شویم، اظهار کرد: اعضای شورای شهر وظایف و اقدامات خود را تحت‌الشعاع انتخابات قرار ندهند و تمام تلاش خود را درزمینهٔ تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام به کار گیرند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.