سرویس: اخبار شهرستان 21:13 - شنبه 06 شهریور 1395

همراه با ورزش شرق اصفهان؛

تیم کانون غدیر نصرآباد، فاتح چهارمین دوره لیگ برتر شهرستان اصفهان شد/ تصاویر

چهارمین دوره لیگ برتر شهرستان اصفهان با برگزاری دیدار نهایی پس از ماه ها تلاش تیم های حاضر به پایان رسید که تیم قهرمان به مسابقات آسیا ویژن استان اصفهان راه یافت.

به گزارش اصفهان شرق، امشب، دیدار نهایی چهارمین دوره لیگ برتر شهرستان بین تیم های کانون غدیر نصرآباد و اتحاد فساران در سالن نیکان شهر نیک آباد با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 10 تیم از نقاط مختلف شهرستان اصفهان به رقابت پرداختند که سرانجام تیم های شهر محمد آباد، کانون غدیر نصرآباد، اتحاد فساران و پیام نوین خوراسگان به نیمه نهایی رسیدند.

در این دیدار تیم کانون غدیر نصرآباد با ارائه یک بازی حساب شده توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و فاتح جام چهارمین دوره لیگ برتر شهرستان اصفهان شود.

این دوره از رقابت ها با اهدای جام قهرمانی به تیم کانون غدیر نصرآباد به پایان رسید و در حاشیه این رقابت، حبیب الله شفیعی رئیس هیات فوتبال نیک آباد ضمن تبریک قهرمانی تیم کانون غدیر به بازیکنان، کادر فنی و همچنین مردم ولایتمدار شهر نصرآباد، گفت: تیم کانون غدیر یکی از بهترین تیم های استان بوده و امیدواریم بتواند در مسابقات آسیا ویژن اصفهان بهترین نتیجه ممکن را کسب کند.

پایان خبر / شفیعی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.