سرویس: اخبار شهرستان 13:03 - جمعه 05 شهریور 1395

امام جمعه شهر ورزنه:

دولتی ها به مطالبات مردم پاسخ دهند/ ساده زیستی شهید رجایی را باید الگو گرفت

حجت الاسلام شامحمدی گفت: خدمات دولت در این هفته باید برای مردم بازگو و به مطالبات مردم پاسخ داده شود.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز طی چند برنامه مختلف در شهر ورزنه با حضور مسئولان و اقشار مردم، هفته دولت گرامی داشته شد.

امام جمعه شهر ورزنه در دیدار یک ساعته با دولتی های بخش بن رود با اشاره به عملکرد شهید رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسئولان الگو بوده و ویژگی های برجسته این دو شهید به عنوان الگویی برای همه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی اظهار کرد: وظیفه همه دولتی ها، خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها است و به برکت انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور صورت گرفت.

وی با تاکید به ساده زیستی شهید رجایی افزود: متدین بودن، ساده زیستی، دلسوز مردم بودن، ولایتمداری و تلاش برای رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود که باید سرلوحه عمل مسئولان قرار بگیرد.

امام جمعه پاسخ گویی به مطالبات مردم را از جمله مواردی خواند که مسئولان باید با جدیت دنبال کنند و اذعان کرد: در این هفته باید خدمات دولت برای مردم بازگو شده و در کنار آن نیز به مطالبات مردم پاسخ داده شود تا باعث دلگرم شدن مردم به انقلاب اسلامی شویم.

وی با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان و تقدیر از طرح غربالگری در بین اقشار دیگر جامعه تصریح کرد: یکی از افتخارات اسلام این است که طب اسلامی از عصر ائمه معصومین(ع) وجود داشته است و مهمتر از این مسائل اینکه در اسلام در کنار علم دین، علم طب و سلامت بدن نیز سفارش می شود که باید مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام شامحمدی در برنامه دیگری که صبح امروز به مناسبت اختتامیه برنامه های اوقات فراغت برگزار شد نیز متذکر شد: فرصت را غنیمت بشمارید قبل از انکه مبدل به غصه و ناراحتی شود و لیکن امروز جوانان ما داری هوش بسیار خارق العاده ای هستند که اگر تلاش شود این استعداد در برنامه های قرآنی و دینی بکار گرفته شود آینده بسیار روشنی پیش روی این جوانان خواهد بود.

وی با تشکر از متولیان طرح نشاط و تعالی گفت: امروز جامعه از همه لحاظ پیشرفت کرده است و باید دست اندر کاران فرهنگی تلاش کنند که این پیشرفت ها را سمت و سوی قرآنی و دینی سوق دهند و توجه جوانان را در اولویت کاری بگذارند.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.