سرویس: اخبار شهرستان 16:47 - سه شنبه 02 شهریور 1395

در اولین روز از هفته دولت؛

کلنگ پروژه های عمرانی جرقویه سفلی به زمین زده شد/ طرح دو بانده کردن محور نصرآباد به امامزاده علی اکبر شهرضا در آینده نزدیک

فرماندار شهرستان اصفهان در جرقویه سفلی گفت: در زمینه ایمن سازی جاده ها، در سال آینده طرح دو بانده شدن محور نصرآباد به امامزاده علی اکبر شهرضا کلید زده می شود.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه سفلی، در اولین روز هفته دولت، جرقویه سفلی میزبان فرماندار شهرستان اصفهان و هیئت همراه بود. در این روز طرح های عمرانی و فرهنگی با حضور فرماندار اصفهان و مسئولان بخش جرقویه سفلی کلنگ زنی شد تا پروژه ای دیگر در خصوص طرح های خدمت رسانی به مردم مناطق محروم کلید زده شود.

 

در ابتدای این سفر از زمین اداره برق منطقه جرقویه سفلی برای احداث ساختمان جدید این اداره در محل سه راهی محمد آباد بازدید تا اعتبارات لازم به منظور ساخت و تجهیز این اداره در نظر گرفته شد.

افتتاح بوستان شهدای گمنام شهر نیک آباد یکی از پروژه هایی بود که به یاد شهدا در اولین روز از هفته دولت انجام شد.

فرماندار شهرستان اصفهان در ادامه این سفر در جلسه شورای اداری بخش، با اشاره به تلاش های انجام شده توسط بخشدار جرقویه سفلی گفت: امروز شاهد این هستیم که مسکن مهر شهر نیک آباد به عنوان اولین شهر در شهرستان اصفهان تکمیل شده و این مهم در جای خود مایه مباهات است.

فضل الله کفیل اظهار کرد: امروز در 7 شهر و روستا طرح های زیرسازی و روسازی جاده ها را در دست کار داریم که به صورت پایلوت در روستای حیدر آباد این کار را انجام خواهد شد.

وی با اشاره به طرح های در دست اجرا افزود: در زمینه ایمن سازی جاده ها، در سال آینده طرح دو بانده شدن محور نصرآباد به امامزاده علی اکبر شهرضا کلید زده می شود.

06

فرماندار شهرستان اصفهان با اشاره به اعتبارات واصله از تملک دارایی اذعان کرد: حوزه راه و شهرسازی، نوسازی مدارس و بنیاد مسکن، بیشترین اعتبارات تملک دارایی را در سال جاری دریافت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تثبیت اداره ثبت بهارستان، پیگیر راه اندازی اداره ثبت و اسناد جرقویه خواهیم بود.

بخشدار بخش جرقویه سفلی در بخش دیگر این جلسه گفت: طرح های زیرسازی و روسازی جاده های جرقویه سفلی هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان و ساختمان اداره گاز نیک آباد با هزینه ای بالغ بر 750 میلیون تومان در دست ساخت قرار گرفته است که در آبان ماه سال جای تکمیل خواهد شد.

08

حسن جعفری هرندی ادامه داد: ساخت مخزن آبی با گنجایش دو هزار متر مکعب نیز یکی فعالیت های اخیر این بخش بوده است که این مخزن دارای توانایی آبرسانی به منطقه جرقویه سفلی برای 48 ساعت را داراست.

در انتهای جلسه با حضور فرماندار شهرستان اصفهان، ائمه جمعه شهر های نیک آباد و محمدآباد از خانواده های معظم شهدا و آزادگان، کمیته امداد و شهرداری نصرآباد دستگاه های برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی، همچنین از بازنشستگان بخشداری جرقویه سفلی و نیز از رتبه های برتر کنکور سراسری سال 95 در منطقه جرقویه سفلی قدردانی به عمل آورده شد.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.