سرویس: سیاسی 11:00 - سه شنبه 02 شهریور 1395

همزمان با آغاز هفته دولت صورت گرفت

تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل و شهیدان

رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت درنخستین روز هفته دولت با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، صبح امروز و  درنخستین روز هفته دولت با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و اعضای هیات دولت در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر با آرمانهای امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.

روحانی و اعضای دولت همچنین با حضور برسر مزار شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی و شهدای دولت و گلزار شهدای دفاع مقدسهفته دولت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

در این مراسم حجت الاسلام سید حسن خمینی یادگار امام راحل و تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره)، رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت را همراهی می کرد.

همچنین روحانی در جریان این مراسم به ابراز احساسات مردمی که در محل حضور داشتند پاسخ داده و دقایقی با ایشان به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.