سرویس: تولیدی 12:45 - دوشنبه 01 شهریور 1395

ترجمه اختصاصی؛

پوستر تبلیغاتی کودک حلب برای توجیه تشدید جنگ بشر دوستانه به رهبری آمریکا

فراموش نکنیم که عزم واشنگتن برای سرنگونی دولت سوریه باعث مرگ بسیاری از مردم سوریه از همه گروههای سنی شده است.

به گزارش اصفهان شرق، رسانه های خود فروخته واشنگتن، از تصویر این کودک برای فشار آوردن بر روسیه استفاده می کنند تا روسیه ارتش سوریه را در بازپس گیری حلب متوقف کند.

واشنگتن شورشیان به اصطلاح میانه رو خود را برای حفظ حلب می خواهد تا بتواند سوریه را تجزیه نموده و از این طریق اسد را تحت یک فشار دائمی قرار دهد.

در مورد این پوستر تبلیغاتی به نظر نمی رسد که  پسر بچه صدمه جدی خورده باشد. اما فراموش نکنیم دهها هزار کودکی را که توسط جنگ ها و بمباران های واشنگتن در هفت کشور مسلمان کشته شدند، بدون این که حتی قطره اشکی از چشمان مجریان سی اِن اِن جاری شود. فراموش نکنیم تلف شدن پانصد هزار کودک عراقی را که سازمان ملل متحد دلیل مرگ آن ها را تحریم های آمریکا بر علیه عراق اعلام کرد. کودکانی که مادلین آلبرایت وزیر امور خارجه بیل کلینتون درباره مرگ آن ها گفت: «این بهایی بود که پرداخت آن ارزشش را داشت.»

فراموش نکنیم که عزم واشنگتن برای سرنگونی دولت سوریه باعث مرگ بسیاری از مردم سوریه از همه گروههای سنی شده است. واشنگتن به تنهایی مسئول همه ی این کشتارها  است. رژیم شرور اوباما بارها و بارها اعلام کرده است که اسد باید برود و برای نابود کردن  این کشور و مردم آن به منظور خلاص شدن از اسد آماده شده است.

به گفته ی رژیم اوباما اسد باید برود چون او یک دیکتاتور است. واشنگتن در حالی این دروغ را تکرار می کند که اسد توسط مردم سوریه دوبار انتخاب شده و میزان حمایت مردمی که اسد در سوریه از آن برخوردار است بسیار بالاتر از حمایت مردمی است که اوباما در میان مردم آمریکا داراست. به علاوه آن چیزی که واشنگتن اسد را به آن متهم می کند قابل مقایسه با مرگ و ویرانی که  خود برای سوریه به ارمغان آورده است، نیست.

شاید اگر دولت روسیه پایان این مأموریت را زودتر از موعد اعلام نکرده بود و دوباره فریب آمریکا را خورده و با صرف نظر نمودن از این موفقیت به سرعت عقب نشینی کرده بود این تراژدی اتفاق نمی افتاد.

منبع:

http://www.globalresearch.ca/the-aleppo-poster-child-propaganda-picture-to-justify-escalation-of-us-led-humanitarian-war/5541747

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.