سرویس: اجتماعی 09:01 - دوشنبه 01 شهریور 1395

معاون اجتماعی نیروی انتظامی اصفهان خبر داد:

کشف 33 بسته تریاک در یخچال اتوبوس مسافربری

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران پلیس در یکی از ترمینال‌های سطح شهر محموله 330 کیلویی تریاک را که برای انتقال به تهران آماده شده بود، کشف کردند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، جهانگیر کریمی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه‌ای یک محموله مواد مخدر را وارد شهر اصفهان کرده و قصد دارد این محموله را به پایتخت کشور انتقال دهد، بررسی موضوع به‌ صورت فوری و ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص متوجه شدند این محموله در یکی از ترمینال‌های سطح شهر دپو و آماده انتقال به شهر تهران است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی مأموران وارد عمل شدند و در بازرسی از محل مقدار 330 کیلوگرم تریاک را که در 33 بسته در یخچال برودت سرما جاساز شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جهانگیر کریمی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.