سرویس: اخبار شهرستان 13:30 - یکشنبه 31 مرداد 1395

بخشدار جرقویه سفلی:

در هفته دولت/ کلنگ سه طرح عمرانی جرقویه سفلی به زمین زده می شود

حسن جعفری هرندی گفت: تشریح برنامه های دولت در سطح بخش و پاسخ به توقع و انتظارات مردمی از ادارات یکی از اهداف برنامه های هفته دولت در بخش است.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه سفلی، صبح امروز جلسه برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت با حضور رؤسای ادارات، شهرداران و دهیاران جرقویه سفلی در محل بخشداری برگزار شد.

بخشدار جرقویه سفلی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت به اهداف جلسه اشاره و گفت: تشریح برنامه های دولت در سطح بخش و پاسخ به توقع و انتظارات مردمی از ادارات یکی از اهداف برنامه های هفته دولت در بخش است و مسئولان باید بر لزوم تبیین اقدامات و خدمات دولت برای مردم همت گمارند.

حسن جعفری هرندی پیرامون برنامه های هفته دولت در جرقویه سفلی اظهار کرد: میثاق با شهدا با حضور مسئولان بخش در محل گلزار شهدای نیک آباد و همچنین دیدار دولتی ها با امام جمعه و خانواده معظم شهدا و جانبازان از دیگر برنامه های پیرامون هفته دولت است.

وی از برپایی همایش ورزش همگانی کارمندان دولت در روز سوم هفته دولت خبر داد و افزود: لزوم توجه به ورزش و سلامتی یکی از اهداف دولت است که به صورت همگانی و نمادین در قالب همایش یک روزه « ورزش و سلامتی کارمندان» در روز سوم از هفته دولت برگزار می شود تا بتوان ترویج ورزش را در بین همگان داشته باشیم.

بخشدار جرقویه سفلی با اشاره به پروژه های عمرانی بخش در این هفته متذکر شد: کلنگ زنی احداث ساختمان جدید اداره برق جرقویه و ساختمان ادارات گاز نصرآباد و محمدآباد از جمله پروژه های عمرانی است که در هفته دولت با حضور فرماندار اصفهان به انجام می رسد.

انتهای پیام/ش

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “در هفته دولت/ کلنگ سه طرح عمرانی جرقویه سفلی به زمین زده می شود”

  1. علی دهقانی گفت:

    فرماندار ماشا الله دست به کلنگشون خوبه سال 93کلنگ پایگاه بسیج مزرعه عرب و زده ولی هنوز افتتاح نشده کلنگ زدن که فایده نداره اگه کمکی نباشه!!!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.