سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:52 - شنبه 05 بهمن 1392

سهم بودجه مناطق محروم چندان تغییری نداشته است

پس از یک هفته تاخیر شهردار اصفهان حاضر شد تا بودجه ۲۲۰۰میلیارد تومانی شهرداری را به شورا برساند اما به نظر می رسد اختصاص ۴۶ میلیارد تومان به مناطق محروم شهر دردی از این مناطق دوا نمی کند.

به گزارش اصفهان شرق: در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان پس از یک هفته تاخیر شهردار اصفهان حاضر شد تا بودجه ۲۲۰۰میلیارد تومانی شهرداری را به دست شوراییان برساند.

لایحه بودجه شهرداری آخرین لایحه ای بود که امروز قرائت شد تا به دنبال تحویل آن از فردا کمیسیون های شورا برای بررسی این بودجه تشکیل شود تا پس از بررسی به مدت یک ماه برای تصویب و ابلاغ به شهرداری آماده شده و تا پایان بهمن برای تصویب به
صحن علنی شورای شهر برسد.

سید مرتضی سقاییان نژاد در جملاتی با بیان اینکه لایحه بودجه هفته گذشته در صحن علنی شورا قرائت شد و در مواردی این چنین لازم است به جای عقب افتادن امور کارها با سرعا بیشتری انجام شود گفت: بررسی بودجه و تصویب و ابلاغ آن حتی در نبود رییس شورا و شهردا نیز ممکن است و از نظر قانونی مشکلی ندارد.

پس از تقدیم بودجه توسط شهردار اصفهان به رییس شورای اسلامی شهر عدنان زادهوش در جملاتی کوتاه با بیان اینکه بودجه امسال چندان مناسب نیست افزود: ده سال گذشته سهم بودجه مناطق کم برخوردار در بودجه ده درصد بوده و امسال بعد از گذشت این همه مدت چندان تغییری نداشته و با مبالغ این چنین نمی توان محرومیت را از چهره مناطق زدود اما این مسئله در بررسی کمیسیون ها حتما تاکید می شود.

وی افزود: اختصاص ۴۶ میلیارد تومان برای مناطق محروم شهر دردی از این مناطق دوا نمی کند و شکاف موجود را از بین نمی برد.

گفتنی است در بودجه سال آینده شهرداری، حمل و نقل عمومی، بافت فرسوده، آسفالت معابر، توجه به مناطق کم برخوردار و مباحث مربوط به گردشگری مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.