سرویس: اجتماعی 11:11 - جمعه 29 مرداد 1395

مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:

پایان «هدایت تحصیلی» دانش‌آموزان پایه دهم/ اعلام زمان تعیین شده برای دانش‌آموزان بازمانده

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش با بیان اینکه مهلت هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به اتمام رسیده است، گفت: دانش‌آموزانی که باید در امتحانات شهریور شرکت کنند، می‌توانند بعد از انجام امتحانات، هدایت تحصیلی خود را انجام دهند.

به گزارش اصفهان شرق،  مسعود شکوهی مدیرکل امورتربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش درخصوص «تکلیف دانش‌آموزانی که هنوز موفق به انجام هدایت تحصیلی نشده‌اند؟» اظهارداشت: تقریباً بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به اتمام رسیده است؛ به جز دانش‌آموزانی که باید در امتحانات مرداد و شهریور شرکت کنند که این دانش‌آموزان نیز می‌توانند بعد از انجام امتحانات مورد نظر هدایت تحصیلی خود را انجام دهند.

به گزارش فارس کار هدایت تحصیلی دانش‌آموزان ورودی پایه دهم، بعد از پایان امتحانات خرداد در مدارس مقطع متوسطه کشور برگزار شده و پرونده هدایت تحصیلی این دانش‌آموزان، 15 مرداد به طور رسمی بسته شد.

در فرایند هدایت تحصیلی، دانش‌آموزان پایه دهم می‌توانستند بر اساس قوانین تدوین شده و ابلاغی به مدارس و با درنظر گرفتن علایق، استعداد و مؤلفه توزیع متوازن رشته‌های تحصیلی، بر اساس امکانات موجود، یکی از شاخه‌های تحصیلی علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی و معارف اسلامی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کرده و در آن ادامه تحصیل دهند.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.