سرویس: اجتماعی 11:58 - پنجشنبه 28 مرداد 1395

در اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون شهید رجایی مطرح شد؛

دستگاه‌های فرهنگی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان را جدی بگیرند/ وقتی پول برای کار فرهنگی نیست!

صبح امروز، مراسم جشن اختتامیه کلاس های کانون شهید رجایی با حضور دانش آموزان در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه علیا، کلاس های اوقات فراغت در زمینه های علمی، فرهنگی و تربیتی در کانون شهید رجایی شهر حسن آباد برگزار شد تا بتوان در محیطی فرهنگی، فرزندانمان را گرد هم آوریم.

مسئول کانون شهید رجایی در حاشیه این دیدار با اشاره به اهداف کانون ها گفت: یکی از مهم ترین اهداف همراهی جوانان در دوران بسیار حساس زندگی با برپایی کلاس های معارف دینی و تعالیم اسلامی است و قطعا همه خانواده ها نسبت به وظیفه ای که در قبال فرزندانشان دارند باید نهایت تلاش را به کار گیرند.

حسین صادقی اظهار کرد: امروز دشمنان ذهن فرزندان ما را هدف قرار داده اند تا بتوانند به اهداف پیش روی خود در جنگ نرم برسند ولیکن باید مسئولان فرهنگی بیش از پیش توان اجرایی خود در زمینه بالا بردن کار فرهنگی انجام دهند.

وی افزود: متاسفانه وقتی نوبت به کار فرهنگی می رسد، بودجه کافی نیست و می طلبد تا همه ارگان ها به کمک کانون های فرهنگی بشتابند و پشت کار فرهنگی را خالی نکنند.

حجت الاسلام عباس صادقی، نماینده تبلیغات جرقویه علیا، با اشاره به مهم بودن اوقات فراغت دانش آموزان تصریح کرد: اوقات فراغت می تواند دانش آموزان را هدایت یا گمراه کند و والدین در این برهه از زمان که دشمنان جوانان و نوجوانان ما را نشانه رفته اند باید مواظب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.