سرویس: اجتماعی 19:26 - سه شنبه 26 مرداد 1395

رئیس راهنمایی و رانندگی شهر ورزنه تاکید کرد:

برخورد قاطع پلیس با سلب کنندگان آسایش مردم/ لزوم استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران

عصر امروز، اولین کلاس آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه موتور سواران شهر ورزنه و بخش بن رود به همراه اهدا کلاه ایمنی برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر ورزنه با اشاره به وقوع حوادث جرحی و فوتی در بین موتورسواران گفت:

فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی برای راکبین موتور سیکلت در سطح شهر ورزنه و بخش بن رود باید نهادینه شود و با توجه به آمار تصادفات ناشی از عدم استفاده کلاه ایمنی، باید به رعایت قوانین توجه ویژه داشت.

سروان نیکبخت افزود: وظیفه پلیس، آموزش قوانیین و مقررات راهنمایی و رانندگی و برخورد با تخلفات رانندگان متخلفان است.

وی با بیان اینکه پلیس، در زمینه فرهنگ سازی و آموزش قوانین در طول سال برنامه ویژه دارد، اظهار کرد: پلیس شهر ورزنه در زمینه فرهنگ سازی و آموزش قوانین در طول سال برنامه های متعددی را در مدارس و مساجد شهر برگزار می کند اما لازم است که جوانان در این زمینه با پلیس همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ورزنه بیان کرد: پلیس مخالف استفاده جوانان از موتور سیکلت نیست اما ایجاد ناهنجاری یعنی سلب آسایش مردم، پلیس را موظف به برخورد قانونی می کند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از موتور سواران کلاه ایمنی گذاشتن را دستمایه طنز دیگران می دانند اما مطمئنا اگر کلاه ایمنی توسط تمامی موتور سواران شهر ورزنه و بخش بن رود استفاده شود، حفظ جان و رعایت قوانین، دید منفی دیگران را به دنبال ندارد.

نیکبخت در پایان از مردم و جوانان شهر ورزنه و بخش بن رود درخواست همکاری به منظور بهبود فرهنگی ترافیکی را داشت.

در این جلسه به تعدادی از شرکت کنندگان کلاه ایمنی و جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.