سرویس: دین و اندیشه 12:55 - شنبه 23 مرداد 1395

در نماز جمعه شهر نیک آباد؛

انتقاد شدید امام جمعه مرکز بخش جرقویه سفلی از عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه در نیک آباد

حجت الاسلام و المسلمین صانعی گفت: نیک آباد در امور قرآنی نه تنها در بخش، بلکه در بخش های منطقه های شرق اصفهان پیشتاز است اما سازمان اوقاف و امور خیریه که متولی بزرگ مسابقات قرآنی در کشور است، امسال در نیک آباد بسیار ضعیف عمل کرد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام و المسلمین صانعی در نماز جمعه 22 مرداد انتقاد شدیدی از عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه داشت و گفت: نیک آباد در امور قرآنی نه تنها در بخش، بلکه در بخش های منطقه های شرق اصفهان پیشتاز است. در حوزه خواهران، جامعه القرآن اگر نگوییم بی نظیر عمل کرده است حداقل کم نظیر عمل کرده است.

امام جمعه گفت: در قسمت برادران آن هم حفظ بصورت تخصصی و در بحث تجوید، قرائت، صوت و لحن به صورت حرفه ای با حضور استاد ممتاز و در حوزه ای وسیع با فعالیت های متنوع، نیک آباد را قلب تپنده قرآن در شرق اصفهان بکند اما سازمان اوقاف و امور خیریه که متولی بزرگ مسابقات قرآنی در کشور است و معتبرترین مسابقات را برنامه ریزی و حمایت می کند، متاسفانه امسال در نیک آباد ضعیف عمل کرد.

وی ادامه داد: مسابقات در سطح بسیار پایین که در شان شهر قرآنی نیک آباد نبود. بنده خیلی متاثر شدم و بسیار ناراحت شدم. با این همه نیروهای فعال قرآنی چه خواهر و چه برادر و فعالیتهای گسترده قرآنی در شهر، متاسفانه ما هیچ حمایتی از اداره اوقاف نداشتیم با اینکه درخواست بوده، چندین مرحله تذکر دادیم، پیام دادیم، حضوری و غیر حضوری، اما متاسفانه حمایتی و همکاری ندیدیم که اینها قابل تامل است و حتی در این منطقه بزرگ، هیچ نمایندگی و شعبه ای از این اداره بخش نداریم که امیدواریم این مشکلات هر چه زودتر حل بشود.

حجت الاسلام صانعی افزود: این در حالی است که برخی فعالین قرآنی در همه زمینه ها باعث افتخار و مباهات شهر و بخش شده اند و شهر و منطقه را بعنوان قطب قرآنی لقب نهاده اند.

 

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “انتقاد شدید امام جمعه مرکز بخش جرقویه سفلی از عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه در نیک آباد”

  1. علی دهقانی گفت:

    متاسفانه هم اداره اوقاف و امور خیریه و هم امور مشترکین مخابرات که ذر بخش جلگه هست و با جرقویه مشترک هست همکاری خیلی ضعیفی با بخش جرقویه دارند

  2. امید گفت:

    تابستان امسال ، که فرصت خوبی برای بحث اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان بود ، متاسفانه فعالیتهای مذهبی و قرآنی از نهادهای متولی این فعالیتها خیلی خیلی ضعیف عمل کرده اند و فقط شعار و بزرگ نمایی می کنند و هیچگونه اقدام عملی انجام نداند و تنها کار این نهادها ، عکس انداختن و آمار بیخودی رد کردن است .
    از نهادهای نظارتی میخوایم که بررسی کنند و اینقدر فرصت های طلایی را از بین نبرند ……..

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.