سرویس: اخبار شهرستان 12:46 - سه شنبه 26 مرداد 1395

سرپرست دانشگاه پیام نور ورزنه خبر داد:

شروع ثبت نام بدون آزمون در بزرگترین دانشگاه دولتی

دکتر عباس عسگری سرپرست دانشگاه پیام نور واحد ورزنه از جذب دانشجو بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور خبر داد.

سرپرست دانشگاه پیام نور ورزنه در گفتگو با اصفهان شرق، با بیان اینکه جذب دانشجو بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی از تاریخ 23 مردادماه همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری شروع می شود، گفت: کیفیت بالای آموزشی، امکان تحصیل همراه با اشتغا، پایین ترین شهریه دانشگاهی، اعطای وام تحصیلی، تحصیل همزمان در دو رشته و پذیرش قابل توجه فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در تحصیلات تکمیلی و آزمونهای رسمی را بخشی از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور عنوان کرد.

عباس عسگری افزود: فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع بالاتر در بهترین دانشگاه دولتی کشور پذیرفته شده اند و حتی در آزمون استخدامی نیز با توجه سطح علمی مناسب نسبت به فارغ التحصیلان دانشگاه های دیگر موفق تر بودند.

وی از پذیرش دانشجو در 12 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور ورزنه خبر داد و اظهار کرد: دواطلبین شرکت کننده در آزمون سراسری 95، غایبین و داوطلبانی که مجازبه انتخاب رشته نشده اند و داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 95 شرکت نکرده اند ( دارای دیپلم نظام قدیم، پیش دانشگاهی و یا کاردانی هستند) می توانند از طریق انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش کشور، رشته های مورد علاقه خود را برای تحصیل در دانشگاه پیام نور ورزنه انتخاب کنند.

وی با اشاره به امکانات بسیار مناسب دانشگاه پیام نور ورزنه از جمله اساتید مجرب و متعهد، ساختمان آموزشی در سه طبقه و تجهیز کلاس ها به امکانات پیشرفته، سایت کامپوتر، آزمایشگاه مجهز، مجموعه فرهنگی که شامل کتابخانه، نمازخانه و سالن غذا خوری است و از افراد واجد شرایط جهت ثبت نام در این واحد دانشگاهی دعوت کرد جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

رشته های حسابداری، حقوق، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، روانشناسی، علوم تربیتی، مدیریت آموزشی، مهندسی محیط زیست، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار، علوم کامپیوتر در دانشگاه پیام نور ورزنه دایر است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.