سرویس: اجتماعی 13:12 - دوشنبه 25 مرداد 1395

معاون تعاون وزیر کار:

پرونده مسکن مهر تا پایان سال ۹۶ بسته می‌شود

معاون تعاون وزیر کار از اتمام یک میلیون واحد مسکن مهر در سال جاری خبر داد و بیان داشت:طبق برنامه ریزی صورت گرفته بقیه واحدهای مسکن مهر در سال آینده به پایان می رسد.

به گزارش اصفهان شرق، سید حمید کلانتری،معاون تعاون وزیر کار در جریان بازدید از غرفه های شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و ساختمان از فعالیت 12 هزار تعاونی در حوزه مسکن در سراسر کشور خبر داد و گفت: تا کنون دو میلیون و 600 هزار واحد مسکونی از سوی تعاونی های مسکن مهر ساخته شده که حدود 2 سوم مجموع واحدهای مسکن مهر را شامل می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اتمام یک میلیون واحد مسکن مهر در سال جاری افزود: بقیه واحدهای مسکن مهر تا پایان سال آینده تکمیل می شود.

وی از اتمام یک میلیون واحد مسکن مهر در سال جاری خبر داد و بیان داشت:طبق برنامه ریزی صورت گرفته بقیه واحدهای مسکن مهر در سال آینده به پایان می رسد.

کلانتری از افزایش سقف پرداخت وام مسکن مهر به تعاونی های مسکن از 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال از سوی وزارت مسکن و شهرسازی و بانک مسکن خبر داد و گفت:این مبلغ متناسب با اولویت بندی و پیشرفت کاری به تعاونی ها پرداخت می شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:در صورت عدم پرداخت سقف وام تعاونی های مسکن مهر  تعاونی ها می توانند به اداره راه و شهرسازی و بانک مسکن مراجعه کنند تا نسبت به تعهدات خود برای اعضا بتوانند عمل کنند .

وی درباره واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی گفت: با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی به دنبال تعیین تکیلف این واحدها هستیم.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.