سرویس: اخبار شهرستان 12:15 - یکشنبه 24 مرداد 1395

کسب مقام دوم رشته ی طلا و جواهر سازی؛

درخشش هنرجوی هنرستان ابن سینا شهر ورزنه در دهمین دوره مسابقات هنری کاردانش کشور

هنرجوی هنرستان ابن سینا ورزنه موفق به کسب رتبه ی دوم در رشته ی طلا و جواهر سازی کشور شد.

به گزارش اصفهان شرق، هنرجوی هنرستان کاردانش دخترانه ابن سینا شهر ورزنه موفق به کسب رتبه دوم کشوری در دهمین جشنواره هنری کاردانش در رشته طلا و جواهرسازی شد.

فاطمه قاسمی زاد کفرودی هنرجوی هنرستان کاردانش ابن سینا شهر ورزنه موفق شد در بین هنرجویان شرکت کننده از سراسر کشور مقام دوم رشته طلا و جواهرسازی دهمین جشنواره هنری کاردانش هنرجویان سراسر کشور را که به میزبانی شهر اردبیل برگزار شد به خود اختصاص دهد.

شهر ورزنه طی سال های اخیر شاهد کسب درخشش های بسیاری به دستان زحمت کش جوانان شهرش بوده و در سالی که به نام اقدام و عمل است به خوبی مزد زحمات فرزندانش را گرفت.

قطعا جوانان هر کشوری و هر دیاری مرکز نشاط و سرمایه آینده کشور می باشند و هر دولتمردی باید در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های خود در زمینه های مختلف توجه ویژه ای به این قشر جامعه داشته باشد و با استفاده از پتانسیل ها و استعدادها ی انها بتواند در آبادانی و سازندگی کشور کمک بگیرد ولی با وجود این ویژگی فوق العاده و اثر گذار یکی از آسیب پذیرترین و احساس تریت نیروهای کشور نیز همین جوانان هستند که دشمنان ما همیشه این موضوع را در نظر دارند ولی متاسفانه خودمان از این موضوع بی خبریم.

وظیفه همه بخصوص مسئولان این است که در امور جوانان دقت بیشتری داشته باشند و در جهت رفع نیازهای انها چه مادی و چه معنوی و فکری کوشش و تلاش کنند و از شعار دادن و استفاده از القاب گوناگون پرهیز کنند.

انتهای پیام/ش

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.