سرویس: اخبار شهرستان 18:17 - شنبه 23 مرداد 1395

درخواست نماینده اصولگرای مجلس اصفهان از لاریجانی؛

پیگیری ایجاد فرمانداری در شرق اصفهان/ پتانسیل کل منطقه مد نظر حجت الاسلام سالک قرار داشت

طی دیدار مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس مجلس، بحث پیگیری فرمانداری در شرق اصفهان توسط حجت الاسلام سالک مطرح شد تا رئیس مجلس پیگیری کافی در این خصوص داشته باشد.

به گزارش اصفهان شرق، پیرو دیدار رئیس مجلس با مجمع نمایندگان استان اصفهان در تاریخ 19 مرداد سال جاری در خصوص بررسی مشکلات این استان، برآن شدیم تا گفتگویی ویژه با حجت الاسلام احمد سالک به جهت واکاوی برخی صحبت های این جلسه داشته باشیم.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به پیگیری مشکلات استان اصفهان، از لزوم دسته بندی مسائل در حیطه مالی و منطقه ای سخن گفت.

بر همین اساس، بازگو کردن برخی مشکلات خاص مناطق، توسط نمایندگان هر شهرستان، می تواند به نحو مطلوب، مسائل را به سطح کلان و مسئولان رده بالای کشور، به منظور بررسی دقیق تر در حل آن، ارجاع دهد.

به دلیل ماموریت کاری حجت الاسلام سالک، موفق به گفتگوی مستقیم با وی نشده و به این دلیل گفتگوی امروز با مسئول دفتر ایشان به شرح ذیل منشر شد.

مسئول دفتر حجت الاسلام سالک در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به صحبت های این نماینده در جلسه اخیر با حضور رئیس مجلس، گفت: پیرو این دیدار و ارائه مشکلات استان اصفهان، بحث پیگیری فرمانداری در شرق اصفهان توسط حجت الاسلام سالک مطرح شد تا رئیس مجلس پیگیری کافی در این خصوص داشته باشد.

139505191253318698332434

علیرضا احمدی با بیان این مطلب که ظرفیت بی نظیر همه بخش های شرق اصفهان مد نظر این نماینده اصولگرای مجلس دهم بود، عنوان کرد: مسلما منطقه شرق اصفهان از پتانسیل های بی بدیل برخوردار است و قطعا درخواست ایجاد فرمانداری برای کل شرق اصفهان و پوشش همه مناطق در صحبت های اخیر  حجت الاسلام سالک، در مجمع نمایندگان اصفهان با رئیس مجلس، مد نظر بوده است.

وی در پاسخ به اینکه گاهی بازگو نکردن نام برخی مناطق باعث ایجاد حساسیت در منطقه مذکور می شود، افزود: گاها به صورت سهوی در گفته های شفاهی، نام برخی شهرها ممکن است از قلم بیفتد که این امر به منظور عدم پیگیری مشکلات و یا خواسته های آن شهر نیست.

مسئول دفتر حجت الاسلام سالک بیان کرد: پس از انعکاس صحبت های حجت الاسلام سالک در برنامه خانه ملت، برخی مسئولان شهر هرند نسبت به اینکه نام این شهر در صحبت های نماینده در نزد رئیس مجلس، برده نشده بود تماس حاصل کردند ولیکن همه بخش های شرق اصفهان در پیگیری فرمانداری قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع اختصاص فرمانداری به شرق اصفهان باید به صورت کارشناسی در وزارت کشور بررسی شود و قطعا طرح مساله توسط نمایندگان به منظور پیگیری دقیق تر مسئولان کشوری نسبت به این مساله است.

موضوع فرمانداری شرق اصفهان، سال هاست مد نظر مسئولان است و قطعا همت و تلاش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سپس مسئولان استانی را می طلبد که بتوان طرحی کارشناسی را برای این منطقه وسیع و به نفع مردم ارائه داد.

انتهای پیام/ش

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “پیگیری ایجاد فرمانداری در شرق اصفهان/ پتانسیل کل منطقه مد نظر حجت الاسلام سالک قرار داشت”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    منطقه جرقویه شامل دو بخش جرقویه سفلی و جرقویه علیا داری 4 شهر و 21 روستا که نیمی از مساحت شهرستان اصفهان را دارد استعداد تبدیل شدن به یک شهرستان را دارد و می تواند به عنوان الگو با کمترین حساسیت ها تبدیل به شهرستان شده و بقیه بخش ها نیز به نحو شایسته پس از آن به صورت تنهایی یا ادغام با بخش دیگر شهرستان شوند.

  2. ضیایی گفت:

    آفرین بر حاج ولی ، خوب گفتی انشاالله تحقق پیدا کند
    درود بر شما و همه جرقویه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.