سرویس: غیر تولیدی 13:13 - شنبه 23 مرداد 1395

عملکرد نماینده فوتسال اصفهان:

یکه‌تازی گیتی‌پسند در صدر/ خط و نشان یاران لک برای دبیری مدعی

نماینده فوتسال اصفهان در لیگ برتر در هفته سوم لیگ برتر فوتسال با کسب سومین پیروزی متوالی خود یکه تاز صدر جدول شدند.

به گزارش اصفهان شرق، هفته سوم لیگ برتر فوتسال هم برگزار شد و نماینده اصفهان با کسب سومین پیروزی متوالی خود به تنهایی بر صدر جدول تکیه زد.

یاران رضا لک که پس از غلبه بر شهروند ساری، از ابتدای هفته درگیر رفتن یا نرفتن به اردوی تیم ملی بودند و در نهایت روز آخر در این اردو حاضر شدند پس از بازگشت به اصفهان تمرینات را در کنار سایر بازیکنان ادامه دادند و روز چهارشنبه راهی شیراز شدند.

بازیکنان و کادر فنی گیتی‌پسند به خوبی می‌دانستند که رویارویی با تیم تازه وارد اما باانگیزه ارژن آن هم در مقابل تماشاگران پرشور شیرازی کار سختی است و  همین موضوع سبب شد که یاران ارژن در نیمه نخست بازی بهتری به نمایش بگذارند اما در همان نیمه نخست هم 3 بر یک اصفهانی‌ها پیشی گرفتند.

اما در نیمه دوم این بازی پرشور ادامه یافت و شاگردان لک به خوبی توانستند بازی را اداره کنند تا در نهایت بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود میهمان تمام شد تا با این پیروزی و صدرنشینی برای دیدار سخت با دبیری آماده شوند.

رضا لک سرمربی گیتی‌پسند که با حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی مخالف بود، معتقد است که در نیمه نخست بازیکنان ارژن بازی بهتر و سرحال‌تری ارائه دادند اما شاگردانش در نیمه دم بهتر شدند.

وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان ما تمرکز خود را به دست آوردند و تمام کارهایی تاکتیکی که از بازیکنان خواسته بودیم به خوبی انجام دادند.

در سوی دیگر هم سرمربی ارژن از به دست آوردن این نتیجه مقابل تیم پرمهره گیتی‌پسند راضی به نظر می‌رسید و درباره این بازی اظهار داشت: ما مقابل تیمی بازی کردیم که اکثر بازیکنان آن را ملی‌پوشان فوتسال ایران تشکیل می‌دادند با این حال از تمام پتانسیل موجود در تیم استفاده کردیم.

به این ترتیب کهکشانی‌ها با کسب 3 پیروزی متوالی به تنهایی صدر جدول را در اختیار گرفتند تا در آخرین بازی خود پیش از تعطیلات زودهنگام لیگ به مصاف تیم سرسخت دبیری بروند و با برد در برابر شاگردان اصغری‌مقدم که این هفته تیم خوب حفاری را درهم کوبیدند، با حفظ صدر جدول به استقبال تعطیلات بروند. دیدار تیم‌های طرح و توسعه با تاسیسات هم لغو شد.

نتایج دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال

  • شهروند ساری 4- مقاومت البرز 3
  • فرش آرا 5- آذرخش بندرعباس 2
  • ارژن فارس 2- گیتی‌پسند 4
  • شهرداری ساوه 1- مس سونگون 1
  • دبیری تبریز 4- حفاری خوزستان1
  • یاسین قم 2- دانشگاه آزاد

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.