سرویس: اخبار شهرستان 04:11 - جمعه 22 مرداد 1395

فرماندار شهرستان اصفهان:

وظیفه امروز ما امانتداری از پیام شهداست/ تقدیم 1000 شهید، سند همکاری شرق اصفهان با انقلاب اسلامی

فضل الله کفیل در یادواره 1000 شهید شرق شهرستان اصفهان با اشاره به اهمیت یاد و خاطره شهدا گفت: پیام یادواره، تجدید میثاق و پاسداری از خون شهداست.

به گزارش اصفهان شرق، فرماندار شهرستان اصفهان شامگاه پنج شنبه در جمع مردم شرق اصفهان، با تبریک ایام دهه کرامت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شرق شهرستان اصفهان گفت: سند همکاری مردم شرق اصفهان، اهدای 1000 شهید به کشور در دفاع مقدس بود که درتاریخ برای همیشه ماندگار است.

فضل الله کفیل اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا، به فرموده رهبر معظم انقلاب، کم تر از شهادت نیست و در این خصوص وظیفه ما رساندن پیام شهدا به نسل امروز است.

وی با اشاره به ابتکار سپاه ناحیه امام علی(ع) در برپایی این برنامه متمرکز افزود: هشت شب برگزاری این برنامه به صورت متمرکز و همچنین برپایی نمایشگاه جنب یادواره، یکی از کم نظیر ترین برنامه های این منطقه است.

رئیس ستاد یاواره لاله های شرق تصریح کرد: قطعا زحمات عزیزان به صورت داوطلبانه و مردمی، جزئی از ادای دین به شهداست که به زیبایی تحقق یافت.

وی با توجه به اینکه همواره عطر شهادت به واسطه برگزاری این قبیل برنامه ها در فضای روستا، شهر و منطقه می پیچد، اذعان کرد:

کفیل پیام یادواره را امانت داری و تجدید میثاق با شهدا عنوان کرد و گفت: یکی از پیام های یاواره که همواره متذکر می شویم، امانتداری از یاد و پیام شهدای این مرز و بوم است و در این خصوص باید گفت؛ ما میهمان شهدا و امانتدار این عزیزان است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا همه ارزش های انقلاب را برای ما آورده و جان خود را برای امنیتی که متوجه این مرزها است، در کف اخلاص گذاشته اند.

فرماندار شهرستان اصفهان در پایان پیام دیگر یادواره را فراموش نکردن مسیر شهدا عنوان کرد.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “وظیفه امروز ما امانتداری از پیام شهداست/ تقدیم 1000 شهید، سند همکاری شرق اصفهان با انقلاب اسلامی”

  1. میراحمدی گفت:

    اجازه بدید سکوت کنم و حرفی نیزنم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.