سرویس: اخبار شهرستان 00:13 - جمعه 22 مرداد 1395

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

آمریکا می‌داند ایران قدرتی است که نمی‌تواند به آن تعرض کند/ اگر در بُعد نظامی مقابل دشمن ایستادگی کردیم در ابعاد دیگر نیز پیروزیم

دریادار پاسدار علی فدوی امشب در یادواره 1000 شهید شرق شهرستان اصفهان گفت: اگر بتوانیم در برابر قدرت شیطانی در ابعاد نظامی ایستادگی کنیم، قطعا در تمامی ابعاد می توان در مقابل دشمن ایستاد.

به گزارش اصفهان شرق، فرمانده نیروی دریایی سپاه شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره ۱۰۰۰ شهید شرق شهرستان اصفهان با اشاره به اثر و افتخاری که خداوند در خون شهید گذاشته است، گفت: طبق وعده خداوند به برکت خون شهدا، این انقلاب به صاحب اصلی اش تحویل داده خواهد شد و قطعا در این وعده تخلفی صورت نخواهد گرفت.

دریادل پاسدار علی فدوی با بیان این مطلب که وعده خدا به اعتبار اطاعت رزمندگان و شهدا تحقق یافت، اظهار کرد: سلام و صلوات می‌فرستیم بر شهدای شرق اصفهان با بیش از 1000 شهید که در جای‌جای جبهه‌ها عظمت آفریدند و در همه صحنه‌های عملیاتی دفاع مقدس، رزمندگان این منطقه همواره مایه افتخار بودند و امروز رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای جمهوری اسلامی نه تنها جغرافیای سرزمینی ایران بلکه همه جغرافیای جهان اسلام و قلب جهان اسلام را در بر گرفته است؛ باید بر دامن‌های پاکی که این شهدا را در دامان خود پرورد‌ند و این عظمت را آفریدند.

سردار فدوی اظهار کرد: بعد از عملیات مهم کربلای 5 و روشن شدن توان رزمندگان ایران برای هم‌پیمانان صدام و حزب بعث و حتی پس از قطع‌نامه 598 تا کنون منطقه خلیج فارس هیچ‌گاه شرایط عادی را سپری نکرده و همواره در شرایطی بسیار عملیاتی و فعال بوده است.

وی با اشاره به عملیات های مختلف طی سال های دفاع مقدس، توسط رزمندگان اسلام، افزود: برخی دولت ها در برابر ابرقدرت عالم، آمریکای جنایتکار، تمکین کرده و آنان را به رسمیت می شناسند ولیکن در برابر انقلاب اسلامی نتوانستند کاری از پیش ببرند و به وضوح می توان گفت عزت و افتخار مربوط به جبهه حق است و ذلت به آمریکا برمیگردد.

سردار فدی با بیان این مطلب که اگر قدرتی وصل به خداوند شد، قابل قیاس با هیچ کس نیست، اظهار کرد: هر ملت و مجموعه ای بر روال توکل به خداوند قرار گرفت، قابل قیاس با هیچ قدرتی در عالم نیست و ۳۷ سال است که ایران بر اساس این اصل عمل کرده است و امروز می بینیم که بین ایران و آمریکا هیچ پارامتری مشابه هم نیست.

IMG_6568

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: از سال 65 تا به امروز هیچ کشوری جز آمریکا در دریا در مقابل ایران نبوده است و سال‌ها است آمریکایی‌ها به نتیجه قطعی رسیده‌اند که در برابر انقلاب اسلامی نمی‌توانند اقدام کننده و تهاجم کننده باشند؛ چرا که سال‌هاست قدرت انقلاب اسلامی به یک قدرت بازدارندگی تبدیل شده که از سوی دشمنان نیز مورد پذیرش جدی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 70 روز پیش وزیر دفاع آمریکا برای اولین بار یک جمله‌ای را می‌گوید که مؤید این است که قدرت جمهوری اسلامی از مرحله بازدارندگی فراتر رفته است؛ وی در پایگاهی در امارات می‌گوید: « ما و متحدان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای‌مان به دنبال این هستیم که در منطقه توانی ایجاد کنیم که این قدرت در برابر ایران بازدارنده باشد» و این یعنی اوضاع کاملاً متفاوت شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس آیات قرآن، همه وعده های خداوند در قرآن عملی می شود ولی شرط تحقق وعده خدا، بندگی خداوند است و در این خصوص، خداوند به منظور رشد و عزت بنده، کار خود را به او واگزار کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دلیل قاطع تحقق وعده خداوند، تقدیم بیش از 200 هزار شهید است و این شهدا هر یک سند قطعی برای هر سرزمین به شمار می آیند.

وی با اشاره به حادثه دی ماه سال گذشته و دستگیری نظامیان آمریکایی در خلیج فارس، تصریح کرد: در حساس‌ترین زمان ممکن این تفنگداران آمریکایی به تسلیم ایران درآمدند که شناسایی عمق ابعاد وجودی این اتفاق به سادگی قابل درک و بیان نیست. در بخشی از گزارش کنگره آمریکا در این رابطه آمده است که نیروی دریایی آمریکا 270 سال سابقه خود را در این رخ داد زیر سؤال برده است.

وی با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران در منطقه، افزود: آمریکا سال های طولانی است که به قدرت بازدارندگی ایران اذعان دارد و می داند که انقلاب اسلامی قدرتی است که کسی نمی تواند به آن تعرض کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: دشمنی آمریکا بر علیه ایران هر روز اضافه شده است ولی جرات نکرده اند که به ایران نگاه چپ بیندازد و این نشان از تحقق وعده خدا است.

سردار فدوی با شاره به اینکه هیچ کشور توان توقیف کشتی‌های آمریکایی را ندارد، گفت:  یک دادگاه محلی در بندرلنگه در پی مناقشه یک شرکت ایرانی و آمریکایی، حکم توقیف کشتی طرف خارجی را داد؛ این شرکت 695 کشتی با مالکیت از کشورهای مختلف دارد اما اولین کشتی که به منطقه آمد با پرچم آمریکا بود و از سوی نیروهای ایرانی با وجود همراهی ناوشکن آمریکایی‌ها توقیف و به بندرعباس آورده شد.

وی با اشاره به صحبت های برخی از مسئولان مبنی بر نادیده گرفتن قدرت جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: کسانی که باور قلبی به قدرت انقلاب و خون شهدا ندارند و متاسفانه با رویکردی دیگر به شیطان بزرگ می نگرند و سخن از تعامل با شیطان می زنند، بدانند که بزرگترین ظلم را در حق مرد شریف و انقلابی کرده اند.

photo_2016-08-12_03-44-29

وی با اشاره به اینکه وضو، واجبی مقدمه واجبی دیگر است، اذعان کرد: قدرت انقلاب و همچنین آسیب پذیری دشمن انقلاب دو اصلی است که باید در برابر طرف آمریکایی به ان اشرافیت و ایمان داشته باشیم و روال زندگی را در مسیر انقلاب حرکت دهیم و بر اساس آن عمل کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با توجه به اینکه بالاترین امانت در دست مردم، انقلاب اسلامی است، متذکر شد: برخی برای حل مسائل کوچک به جای استحکام و توکل به خدا و همچنین مدیریت کامل، به دشمنان قسم خورده انقلاب اتکا می کنند و این حق ملت، مردم، شهدا و خانواده این عزیزان نیست.

وی با اشاره به توان نظامی ایران اسلامی گفت: طی چندین سال گذشته، خوی استکباری آمریکا طبق روال قبل بوده و هست و اگر بتوان در برابر قدرت شیطانی مستکبرین در ابعاد نظامی ایستاد، قطعا در ابعاد دیگر نیز می توان ایستادگی کرد.

سردار فدوی با اشاره به توانمندی داخلی و وجود شرایط لازم مالی و اقتصادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم گفت: با وجود همه دارایی‌های مردم کشور برخی هنوز چشمشان به دست خارجی‌هاست و می‌خواهند با سرمایه آن‌ها مشکلات را حل کنند تا آن‌ها هم متقابلاً در حکومت ما دخالت کنند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه برخی مشکلات اقتصادی را به ارتباط متقابل با غرب گره می زند، تصریح کرد: قطعا سرمایه های خارجی باعث از بین رفتن سرمایه های داخلی شده و همچینن اجازه دخالت غرب در حکومت را می دهد لذا، تریبون هایی که حرفی غیر از حق و حرف درست و به صراحت دروغ بگویند، خیانت بزرگی در حق مردم انقلابی کرده اند.

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.