سرویس: اجتماعی 11:02 - پنجشنبه 21 مرداد 1395

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

اصفهان در بهترین شرایط آب و هوایی برای مسافرت گردشگران است

سیدان با اشاره به داشتن آسمانی صاف و آفتابی در بیشتر نقاط استان اصفهان گفت: جوی کاملاً تابستانه را برای چند روز آینده شهر و استان اصفهان پیش‌بینی می‌کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از صاحب نیوز، کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان پیرامون وضعیت هوای اصفهان اظهار کرد: دمای فعلی هوا در شهر اصفهان ۱۹ درجه است که نسبت به‌روز گذشته بدون تغییر بوده است.

میترا سیدان با اشاره به بیشینه و کمینه درجه هوای اصفهان، گفت: روز گذشته هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات بیشتر ۳۶ درجه و در خنک‌ترین ساعات امروز کمتر از ۱۸ درجه نشده است.

وی در مورد گرم‌ترین و خنک‌ترین شهر اصفهان اظهار کرد: کاشان با ۳۹ درجه گرم‌ترین و بویین میاندشت در غرب استان با ۹ درجه خنک‌ترین شهر استان بوده است.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان بابیان اینکه نقشه‌های هواشناسی همچنان پدیده خاصی را نشان نمی‌دهد، تأکید کرد: جوی کاملاً تابستانی همراه با الگوی تابستانه را برای چند روز آینده شهر و استان اصفهان پیش‌بینی می‌کنیم.

سیدان با اشاره به داشتن آسمانی صاف و آفتابی  در بیشتر مناطق استان اصفهان، گفت: هوای فعلی اصفهان شرایط مساعدی را برای انجام مسافرت‌ها به وجود آورده است.

وی ادامه داد: در منطقه شرق قدری غبار صبحگاهی را پیش‌بینی می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.