سرویس: سیاسی » بین الملل 13:10 - دوشنبه 18 مرداد 1395

اختصاصی صاحب نیوز:

عملیات تازه نیروهای سوری در شمال استان لاذقیه/ شهرک راهبردی «کنسبا» پاکسازی شد+ نقشه

نیروهای سوری موفق شدند در عملیات جدید خود در شمال شرق استان لاذقیه مناطق مهمی را پاکسازی کنند.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از سرویس بین الملل صاحب نیوز، نیروهای سوری طی دو روز گذشته عملیاتی را با پشتیبانی جنگنده های روس در شمال شرق استان لاذقیه با هدف پاکسازی دو شهرک راهبردی «کنسبا و کبانی » آغاز کردند.

نیروهای سوری از ظهر روز گذشته حملات خود را علیه مواضع تروریست ها شدیدتر کردند و بعد از چند ساعت درگیری با تروریست های «جیش الفتح،حزب الترکستانی» که اغلب از ملیت های چچنی، قفقازی می باشند، موفق شدند دو روستای طوبال،شلف» واقع در جنوب شهرک «کنسبا» را بطور کامل آزاد کردند و دها تن از تروریست ها را کشته یا زخمی کردند.

از سوی دیگر، گروهی از نیروهای سوری واقع در نزدیکی مرز استان حماه عملیاتی را برای پاکسازی شهرک «کبانی» آغاز کردند و توانستند تعدادی از ارتفاعات جنوبی شهرک را آزاد کنند.در حال حاضر پیشروی ها جهت پاکسازی ارتفاعات «۱۱۲، ۱۱۵۴» و کوه «الزویقات» آغاز شده است.

لاذقیه

 

دریافت نقشه با کیفیت:

به گزارش صاحب نیوز، دقایقی قبل نیروهای سوری موفق شدند با پاکسازی ارتفاعات اطراف شهرک کنسبا از جمله «عین قنطره» شهرک را بطور کامل پاکسازی کنند و دها تروریست را به هلاکت برسانند.

شهرک راهبردی «کنسبا» دروازه ورود نیروهای سوری به استان ادلب، بعنوان بزرگترین پایگاه تروریست های «جیش الفتح» در سوریه محسوب می شود.

نیروهای سوری طی شش ماه گذشته موفق شده اند در عملیات های جداگانه و مستمر، حدود ۹۰ درصد از استان را پاکسازی کنند و تنها ۱۰ درصد از استان تحت اشغال تروریست ها است..

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.