سرویس: غیر تولیدی 08:00 - یکشنبه 17 مرداد 1395

یادداشت/

خبرنگاران، بهترین یاوران پلیس در تأمین امنیت جامعه

سردار آقاخانی طی یادداشتی اطلاع رسانی سریع، دقیق، شفاف و تلاش بی‌وقفه خبرنگاران را در هم بپیچننده طومار اخلالگران نظم و امنیت عنوان و تاکید کرد: خبرنگاران با انتقال احساس امنیت در بین مردم جامعه به ایجاد امنیتی پایدار و وصف‌ناپذیر در میهن اسلامی کمک فراوان کرده اند.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از صاحب نیوز–یادداشت مهمان-سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا آقاخانی/ هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید عرصه خبر، شهید محمود صارمی که جانش را درراه آگاه‌سازی جامعه نثار کرد یادآور تلاش بی‌وقفه خبرنگاران در عصر حاضر  است که توانسته‌اند بااطلاع رسانی سریع، دقیق و شفاف طومار اخلالگران نظم و امنیت را در هم بپیچند و با انتقال احساس امنیت در بین مردم جامعه به ایجاد امنیتی پایدار و وصف‌ناپذیر در میهن اسلامی کمک فراوان نمایند.

خبرنگاران اگرچه همیشه در پشت‌صحنه هستند و هیچ‌وقت دیده نمی‌شوند اما حکم چشم و گوش ، دست و پای دستگاه‌ها هستند و درواقع باید گفت که امروزه یکی از ارکان پیشرفت و توسعه پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه فعالیت‌های خبرنگاران استوار است. آنان مشکلات جامعه را به گوش مسئولان می‌رسانند و پیام امنیت و آرامش را نیز به مردم ارسال و مخابره می‌کنند و همچنین پیام صلح و دوستی  مردم ما را به اطلاع جهان رسانده و باعث رونق گردشگری، اقتصاد و روابط سیاسی با کشورها می‌شوند. ازاین‌رو  اهمیت و جایگاه خبرنگاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست زیرا که هر نوشتار و هر گزارش آنان زمینه تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی و ظهور منجی عالم بشریت را  فراهم می‌آورد و چه خوب فعالان عرصه خبر ایران اسلامی از عهده این وظیفه خود برآمده و قدر مقام و منزلت خود را می‌دانند.

در این میان ارتباط و تعامل رسانه‌های گروهی با نیروی انتظامی که تأمین‌کننده امنیت مردم است، همواره به ناکامی سودجویان و افزایش احساس امنیت در جامعه  انجامیده  و به همین جهت است که می‌توان از خبرنگاران و اصحاب قلم و مطبوعات به‌عنوان بهترین یاوران پلیس یادکرد . امروز فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی بر خود افتخار می‌دانند که با تعامل ، همکاری صمیمانه و سازنده با اصحاب رسانه گام‌های بلندی در توسعه نظم و امنیت برداشته‌اند.

در پایان تکریم و تقدیر از انگیزه‌های اخلاقی و انسانی کسانی که در سنگر خبر و رسانه  با آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف باعث پیشگیری از جرائم و حفظ امنیت در جامعه شده و به ارتقاء حس امنیت در میان مردم اهتمام ورزیده‌اند را وظیفه خود می‌دانم و بدین‌وسیله ۱۷ مرداد روز بزرگداشت خبرنگار را به تلاشگران  عرصه اطلاع‌رسانی تبریک عرض می‌نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.