سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 13:45 - پنجشنبه 03 بهمن 1392

مسئول مركز دارالقران جرقويه عليا

دارالقرآن حسن آباد جرقویه در انتظار اتمام ساخت

مسئول مركز دارالقران جرقويه عليا گفت: 70 درصد ساخت فيزيكي مركز دارالقران جرقويه عليا واقع در شهر حسن آباد انجام شده و حال که می بایست مراحل پایانی ساخت را طی کند، نيمه تمام رها شده است.

عليرضا صادقي مسئول مركز دارالقران جرقويه عليا در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا گفت:
مركز دارالقران جرقويه عليا در سال 1378 در سطح منطقه تاسيس و بالغ بر 15 سال فعاليت دارد.

اين مركز ابتدا با مدرسه راهنمايي محدثه ضميمه بود تا اينكه در سال 1383 براي ايجاد ساختمان جديد آن زميني به مساحت 1900 متر مربع توسط خيرين منطقه و اصفهان خريداري شد و با همت دكتر كامران نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي 70 درصد آن با توجه به اينكه اين مركز جزء طرح هاي ملي بوده به اتمام رسيده است.

Vater-Mark7-(2)

وی افزود: به دليل نبود فضا جهت پاركينگ و حياط آن، زميني به مساحت 700 مترمربع بالغ بر 500ميليون ريال در كنار اين مركز وجود دارد كه براي خريد آن نياز به كمك و مساعدت خيرين داریم.

100 ميليون ريال آن توسط خيرين تهيه شده است و نياز به كمك و همياري خيرين در این زمینه مي باشد، لذا عزيزاني كه تمايل به كمك به اين مركز قراني را دارند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت مخصوص دارالقران كريم جرقويه عليا يا به برادر عليرضا صادقي مراجعه كنند.
4

 

 

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “دارالقرآن حسن آباد جرقویه در انتظار اتمام ساخت”

  1. صادقی گفت:

    سلام
    همه چی خوبه
    ولی اولش باید یکم فکر کرد
    یکی میخواست به این علی رضا دارالقران بگه توکه ادعای قرانی داری
    تو قران نوشته مشورت کنی
    میخواستم ببینم برا ساختن این ساختمون با کیا مشورت کرد ؟؟؟؟؟؟
    برام جای سواله نه برای من برای خیلی دیگه
    اخه کی ساختمون را میبره کنج حسن اباد معمولا ساختمون ها اول شهره
    دموم
    کی مخواد جواب اینا رو بده
    چقدر دلم پره
    منتظر جواب شما هستم علی اقا

  2. سلام ضمن تقدير وتشكر از آقاي صادقي كه در زمينه فعاليت فرهنگي وقرآني در سطح شهر وحتي منطقه خوب فعاليت مي كنند واز اينكه فردي فعال وپر انرزي است است خود جاي شكر دارد وحتي با اخلاق نيكش توانسته خيلي از خيرين وحتي مسئولين را جذب خود ومنطقه كند ، دوستي نظر داده بودند كه چرا دارالقرآن را برده ته حسن آباد در جواب بايد بگويم اصل انجام فعاليت است جه اول حسن آباد باشد چه ته حسن آباد ومن خود م شاهد بودم كه اين بنده خدا از شهرداري يا از مرحوم حاج سيد محمد طباطبايي ارباب در خواست زمين كرد ولي همكاري با آن نكرد ولي اين زمين از آقاي حاج علي طيبي وحاج محمد رضا طيبي خريداري كرد وخودش هم پولش را پرداخت كرد وبايد ممنون آقاي عليرضا صادقي وديگر خيران باشيم وبه نظر من تنها فرهنگي است است كه اينگونه دلسوزي ميكند

  3. ع صادقی گفت:

    از زحمات آقای صادقی تشکر می کنم ولی تا انجایی که من می دانم مراکز دارالقران منحل شده و جای خود را به مدارس قرانی داده و آقای صادقی مسئول دارالقران نیست بلکه مسئول نهضت سواد اموزی اداره آمو.ش و پرورش جرقویه علیااست

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.