سرویس: اجتماعی 12:02 - جمعه 15 مرداد 1395

مراسم نخستین سالگرد تشییع شهدای غواص در اصفهان برگزار شد

همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت مراسم نخستین سالگرد تشییع و خاکسپاری شهدای غواص در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، حدود یکسال پیش بود که خبر بازگشت گردان یونس و شهدای غواص همه چشم‌ها را به خود معطوف کرد، از 3 نسل انقلاب چشم به راه شهدای مظلوم غواص بودند، شهدای جوانی که در عملیات کربلای 4 جان خود را برای میهن خود فدا کردند.

اما پس از گذشت یکسال از بازگشت شهدای غواص شامگاه پنجشنبه همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت مراسم پاسداشت سالگرد تشییع و خاکسپاری شهدای غواص، شهدای آزاده، شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

برخلاف تبلیغات ضدفرهنگی که دشمنان میهن اسلامی در راستای انحراف جوانان ما صورت می‌دهند در سالگرد بازگشت شهدای غواص صدها جوان از نسل سوم و چهارم انقلاب در این مراسم حضور یافتند تا به دشمنان نشان دهند که راه شهدا و انقلاب در نسل سوم و چهارم نیز در حال نهادینه شدن است.

مسئولان برگزاری نیز در حاشیه این مراسم نمایشگاهی را برگزار کرده‌اند تا جوانان به نحوی بهتر با شهدای غواص و شهدای 8 سال دفاع مقدس آشنا شوند، در این یادواره مستند حماسه حضور مردم اصفهان در تشییع این شهدا و روایتگری شهدای غواص نیز برگزار شد.

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر نیز ویژه برنامه‌ای برای دختران جوان نسل سوم و چهارم انقلاب برگزار شد، مجموعه‌‌ای نیز از عکس‌های حضور مردم اصفهان در مراسم تشییع شهدای غواص جمع‌آوری و در گلستان شهدای اصفهان به نمایش درآمد.

در پایان این مراسم نیز از خانواده شهدای غواص، شهدای آزاده و شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.