سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 11:01 - پنجشنبه 03 بهمن 1392

بخشدار بخش مرکزی اصفهان:

زنده نگه داشتن انقلاب 57 وظیفه همه ی افراد جامعه است

بخشدار بخش مرکزی گفت: زنده نگه داشتن ایام الله دهه فجر قدم گذاشتن در راه گفتمان امام(ره) و ورق زدن ارکان نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق: محمدی بخشدار بخش مرکزی با تاکید بر زنده نگه داشتن دهه فجر از سوی فرد فرد جامعه اظهار کرد: خاطرات روزهای سال 57 نماد اصلی انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن آن حرکتی در امتداد انقلاب و گفتمان امام(ره) است که می بایست مورد توجه همه افراد جامعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید نسبت به دهه فجر بی تفاوت بود عنوان کرد: وظیفه همه اعم از رسانه، روحانیت، مدرسه و نهادهایی که در عرصه های فرهنگی دستی دارند این است که تلاش ویژه ای را در باب زنده نگه داشتن ایام دهه فجر داشته باشند و فقط به روز آخر دهه فجر و شرکت در راهپیمایی بسنده نکنند.

بخشدار در ادامه افزود: زنده نگه داشتن ایام الله دهه فجر قدم گذاشتن در راه گفتمان امام(ره) و ورق زدن ارکان نظام اسلامی است و در این زمینه دهیاری های موجود در بخش می توانند در خصوص زنده نگه داشتن این روزها فعالیت لازم را داشته و در صورت اعتبار هزینه لازم را برداشت نمایند.

محمدی در پایان به ابزار فرهنگی در رابطه با تجلی انقلاب 57 در بین جوانان اشاره و گفت: با برپایی مراسمات و مناسبت ها و دعوت از سخنرانان مطلع به مسائل انقلاب می بایست شکاف ایجاد شده در بین نسل اول و سوم انقلاب را پر کرد و در این مسیر می توان با برپایی نمایشگاههای عکس و خاطرات شهدا به تحقق این مسیر سریع تر دست یافت.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “زنده نگه داشتن انقلاب 57 وظیفه همه ی افراد جامعه است”

  1. ... گفت:

    سلام
    درست است که باید زنده بمونه اما همه باید همت داشته باشند و امکانات در اختیار بچه ها بزارند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.