سرویس: اجتماعی 13:13 - پنجشنبه 14 مرداد 1395

معاون فرهنگی بنیاد شهید اصفهان:

یادواره شهدای غواص و شهدای آزاده اصفهان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همزمان با ایام ولادت فاطمه معصومه(س) مراسم سالگرد خاکسپاری شهدای غواص و مراسم پاسداشت آزاده و هشتمین روز درگذشت شهدای تازه تدفین شده امروز پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، سید علی قریشی اظهار داشت: همزمان با ایام ولادت فاطمه معصومه(س) خواهر گرامی امام رضا(ع) و آغاز دهه کرامت مراسم سالگرد خاکسپاری شهدای غواص و مراسم پاسداشت شهدای غریب و مظلوم آزاده فردا برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم هشتمین روز از شهادت و خاکسپاری شهیدان سردار کریم سلیمی قهفرخی، محمدعلی جنترانی، معین حق‌پرست و شهدای گمنام نیز همزمان با یادواره شهدای غواص در روز پنج شنبه 14 مرداد ماه راس ساعت 18:30 در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با دعوت از مردم برای حضور در این مراسم افزود: از تمامی مردم به ویژه نسل جوان دعوت می‌شود تا با حضور خود در کنار خانواده معزز شهدا و ایثارگران و آزادگان تجدید عهدی با شهدای جنگ تحمیلی داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های تهیه شده برای این یادوراه بیان کرد: اکران مستند حماسه حضور مردم اصفهان در مراسم تشییع شهدای غواص، روایتگری از شهدای غواص، اجرای مسابقات ویژه دختران به مناسبت روز دختر از جمله برنامه‌های این بزرگداشت است.

قریشی با بیان اینکه در حاشیه مراسم یادوراه شهدای غواص نمایشگاهی با این مضمون برپا می‌شود، گفت: با توجه به حضور گسترده و بی‌نظیر مردم در مراسم تشییع شهدای غواص مجموعه‌ای از عکس‌های این مراسم بزرگ جمع آوری شده که در کنار خیمه گلستان شهدا برپا می‌شود.

وی افزود: در پایان مراسم نیز از خانواده شهدای غواص، شهدای آزاده و شهیدانی که به تازگی دفن شده‌اند تقدیر و تجلیل بعمل می‌آید.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.