سرویس: سیاسی » بین الملل 11:20 - چهارشنبه 13 مرداد 1395

اختصاصی صاحب نیوز:

نبرد نفس گیر در جبهه حلب/ شکست مرحله سوم تروریست ها+نقشه

درگیری های بین نیروهای مقاومت با تروریست ها در محیط شهر حلب وارد چهارمین روز خود شد.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از سرویس بین الملل صاحب نیوز، بعد از محقق نشدن اهداف تروریست ها در مناطق غربی و جنوب غربی حلب، از عصر روز گذشته تروریست ها سومین مرحله از عملیات خود را در سه محور آغاز کردند.

۱.غرب شهر حلب جهت اشغال کارخانه کارتن سازی و منطقه راهبردی «الحمدانیه»

۲.حومه جنوب غربی حلب جهت اشغال روستا و ارتفاعات اطراف «الحویز»

۳.مناطق مرکزی و شرقی شهر حلب جهت اشغال منطقه راهبردی «الراموسه»

03

دریافت نقشه با کیفیت

در محور اول صدها تن از عناصر گروه های مختلف تروریستی حملات خود را از غروب روز گذشته (سه شنبه) علیه مواضع نیروهای سوری و مقاومت در کارخانه کارتن سازی و منطقه راهبردی «الحمدانیه» آغاز کردند و در ساعت اول توانستند بخش های غربی الحمدانیه را اشغال کنند و همچنین خود را به کارخانه کارت سازی نزدیک کنند.

با اعزام نیروهای مقاومت به منطقه و ایستادگی در برابر حملات تروریست ها، پیشروی تروریست ها متوقف گردید و سپس نیروهای جبهه مقاومت با ضدحمله علیه تروریست ها توانستند با کشته و زخمی کردن ده ها تن از تروریست ها مناطق را مجددا بازپس بگیرند.

در محور نیز تروریست های موجود در شهرک خان طومان،خلصه و محیط شهرک ها حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای سوری در روستا و ارتفاعات «حویز» را آغاز کردند و بعد از دو ساعت درگیری با نیروهای سوری توانستند روستا و ارتفاعات را اشغال کنند اما با رسیدن نیروهای کمکی از جبهه مقاومت به منطقه ، ضدحملات جهت بازپس گیری روستا و ارتفاعات اطراف آن آغاز گردید.

طبق اطلاعات بدست آمده از یک منبع میدانی نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند تعدادی از ارتفاعات اطراف روستا را مجددا بازپس بگیرند.در حال حاضر درگیری ها در روستای الحویز همچنان ادامه دارد.

در محور سوم که عملیات در مرکز شهر حلب صورت گرفت ، تروریست های موجود در مرکز شهر حملات سنگینی را از محیط منطقه «عامریه» علیه مواضع نیروهای سوری در منطقه راهبردی «الراموسه» واقع در جنوب شهر آغاز کردند و در ساعت اولیه توانستند بخش کوچکی از شرق منطقه الراموسه را اشغال کنند.

نیروهای سوری و مقاومت موجود در منطقه توانستند با مقاومت خود و پشتیبانی دقیق یگان موشکی مقاومت تروریست ها را از منطقه متواری کنند و مجددا بخش های اشغال شده را بازپس بگیرند.
به گزارش صاحب نیوز، درگیری ها همچنان در محورهای ذکر شده بصورت پراکنده بین نیروهای مقاومت با تروریست ها در جریان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.