سرویس: اخبار شهرستان 22:05 - یکشنبه 10 مرداد 1395

پیام حوزه بسیج امام رضا(ع) در پی حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای گمنام زیار؛

سپاس از مردم ولایتمدار منطقه براآن جنوبی که عاشقانه دو شهید گمنام را در آغوش گرفتند

حوزه بسیج امام رضا(ع) در پیامی از حضور باشکوه مردم ولایتمدار بخش مرکزی شهرستان اصفهان در مراسم تشییع دو شهید گمنام تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اصفهان شرق،

بسم رب الشهدا و الصدیقین

اکنون که در سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری و در زمانی که غبار غربت شهر را فرا گرفته بود و سرخی غروب دل را زخمی نو میزد، طلوع خورشید دوباره کبوترانی سرخ بال دیارمان را آذین بست.

دیروز در روز شهادت امام صادق(علیه السلام) منطقه براآن جنوبی میزبان دو کبوتر خونین بال، دو لاله احمر، دو شهید گمنام اما در واقع با نام بودند.

این دو خورشید بی همتا شهر ما را روشن کردند و چه زیبا بود دستانی که شهدا را نوازش کرد و چه زیبا تر چشمانی که غبار راه و خستگی را از تن آنان می زدود و آفرین بر شما مردمی که قدر می دانید بهترین خلق خدا را، شما مردم ولایتی اثبات کردید که گرمای خورشید آن هم در تابستان در برابر گرمای حضورتان هیچ است.

خداوند بر شما مردم ولایتی و دیندار و همیشه در صحنه منطقه براآن جنوبی و شهر زیار منت نهاد و این عطر حضور و شمیم روح بخش همراهی شما گوارای وجودتان

حوزه مقاومت بسیج 8 امام رضا(علیه السلام) لازم می داند قدردان محبت عاشقان ولایت باشد و از همه مردم عزیز منطقه و کسانی که از مناطق دیگر و همچنین از همه کسانی که در این روز با شکوه همراه کاروان عشق شدند صمیمانه تقدیر نماید از همه ارگان ها خصوصا فرمانده ناحیه امام علی (علیه السلام) جناب سرهنگ ساعی، بخشدار محترم، شهردار شهر زیار، نیروی انتظامی، پلیس راهور و خصوصا بسیجیان دل سوخته منطقه و گردان 208 بیت المقدس و کلیه دلدادگان ولایت کمال تشکر و قدردانی می نماید.

امید است توانسته باشیم قدمی کوچک در برابر عظمت شهدای عزیز خصوصا شهدای گمنام داشته باشیم.

سروان پاسدار محمد امین مالک زاده
فرمانده حوزه مقاومت بسیج 8 امام رضا (علیه السلام)

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.