سرویس: اجتماعی 10:02 - یکشنبه 10 مرداد 1395

مسئول اردویی سپاه صاحب‌الزمان(عج) :

۱۲ هزار زائر اصفهانی به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند

مسئول مرکز اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: ۱۲ هزار زائر اصفهانی از سراسر استان تا ۱۰ شهریور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق، عباس محمدی با اشاره به آغاز اعزام زائران اصفهان به اردوهای راهیان نور غرب کشور از ششم مردادماه اظهار داشت: سال گذشته زائران اصفهانی در قالب اردوهای راهیان نور به غرب و شمال غرب کشور اعزام ‌شدند اما برای امسال، اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور و شهرهای سنندج، کامیاران، سقز و بانه برای بازدید زائران اعزامی از استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اعزام 8 هزار نفر در سال گذشته به اردوهای راهیان نور غرب کشور گفت: 12 هزار زائر اصفهانی از سراسر استان از 6 مرداد تا 10 شهرویور به نام مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب 40 کاروان به صورت خانوادگی اعزام می‌‌شوند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه روزانه 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شود، تصریح کرد: 2 اردوگاه شهید روح‌الامین در سنندج و شهید طیاره در سقز میزبان هر یک از کاروان‌های اعزامی از استان اصفهان است و اعزام زائران توسط شرکت مسافربری جوان سیر ایثار و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و بیمه زائران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام عموم مردم در پایگاه‌های بسیج انجام می‌شود، گفت: هر یک از نواحی و رده‌های مقاومت بسیج تا 10 روز قبل از اعزام، لیست‌های ثبت نامی خود را نهایی کرده و زائران را اعزام می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه با هر یک از کاروان‌ها یک نفر روحانی و یک نفر راوی اعزام می‌شود، تصریح کرد: برگزاری رزم شبانه در اردوگاه روح الامین، برگزاری مراسم افتتاحیه در صبح روز اول، خاطره گویی و پخش فیلم از جمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این اردوها است همچنین در همه برنامه‌ها به موضوع انقلابی بودن و انقلابی ماندن تأکید شده است.

وی گفت: استان اصفهان بیش از 5 هزار شهید در منطقه غرب کشور تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است و مردم با حضور در این اردوها با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای اصفهان در کردستان آشنا می‌شوند.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.