سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 11:39 - چهارشنبه 02 بهمن 1392

استاندار اصفهان خبر داد

اولویت نخست فرمانداری، حل مشکلات کشاورزان شرق اصفهان

استاندار اصفهان گفت: اولویت نخست فرمانداری اصفهان حل مسائل و مشکلات شرق اصفهان بوده و در این رابطه مدیریت استان پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگر پور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات خاص مناطق شرق اصفهان با تأکید بر پیگیری ویژه مسائل معیشتی مردم شرق اصفهان اظهار کرد: باید به صورت مدون و برنامه‌ریزی شده، در 3 قالب کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، مسائل معیشتی مردم این منطقه را پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، رسیدگی به وضعیت درمانی مردم این منطقه در اولویت بوده و مراکز بهداشتی و آزمایشگاهی و اورژانسی، بایستی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خیران هرچه زودتر تجهیز شود و در این رابطه دستور پرداخت اعتبار 5 میلیارد ریالی در اختیار رئیس دانشگاه علوم پزشکی را صادر کرد.

استاندار اصفهان بیان کرد: تا زمانی که بحث تغییر معیشت مردم شریف شرق اصفهان محقق نشده، پرداخت خسارت به آنان در چارچوب برنامه‌های پیش‌بینی شده، باید ادامه یابد.

وی تصریح کرد: با عنایت به اشتغال غالب مردم این منطقه به امر کشاورزی، لازم است برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که تغییر معیشت، در قالب مجتمع‌های گلخانه‌ای، تبدیل سیستم آب کشاورزی سنتی به شیوه‌های نوین، استفاده از شیوه‌های آبخیز داری و تغییر الگوی کشت در دستور کار قرار گیرد و نقاط حادثه خیز بررسی شده و برای رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

زرگرپور به ارتباط تنگاتنگ مدیران دستگاه‌های اجرائی با فرماندار اصفهان و مدیریت بحران استانداری، به منظور شناسایی و اقدام در راستای کاهش مشکلات این منطقه تأکید کرده و گفت: مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی باید در مقطع کنونی هرچه می‌توانند برای حمایت و رفع مشکلات مردم این منطقه اقدام کنند.

وی خطاب به فرماندار اصفهان تصریح کرد: اولویت نخست فرمانداری اصفهان حل مسائل و مشکلات شرق اصفهان بوده و در این رابطه مدیریت استان پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهد.

یک نظر در مورد “اولویت نخست فرمانداری، حل مشکلات کشاورزان شرق اصفهان”

  1. علی گفت:

    درود بر استاندار شهرمان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.