سرویس: اخبار شهرستان 09:30 - شنبه 09 مرداد 1395

در حضور کم رنگ مسئولان؛

مردم ولایتمدار نصرآباد میزبان دو کبوتر گمنام بودند/ تصاویر

شهر نصرآباد در سالروز به خاک سپاری غواصان گمنام، میزبان شهدای گمنام بود و در این میهمانی شکوه خود را به ثبت رساندند.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه، نوجوان 15 ساله ای که در دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نایل آمده بود و به تازگی در جریان تفحص در شمال عراق پیکر مطهرش یافته شده و به کشور عزیزمان منتقل شد و شهر زیار را برای مدفن خویش انتخاب کرد، در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و اولین سالگرد تدفین دو شهید گمنام در نصرآباد وارد این شهر شد و عشایر غیور و مردم ولایمتدار شهر نصرآباد و اهالی دیگر شهرها و روستاهای منطقه جرقویه با حضوری گسترده و خودجوش استقبال بی نظیر و در خور تقدیر و تشییع با شکوهی به نمایش گذاشتند و با حضور این شهید والا مقام مراسم اولین سالگرد دو شهید گمنام مدفون در نصرآباد برگزار شد.

علیرغم این که برای هیچ یک از مردم دعوت نامه ارسال نشده بود و به صورت عمومی و محدود اطلاع رسانی شده بود، مردم عزیز و بزرگوار حضوری بسیار پر رنگ و چشمگیر و کم سابقه داشتند؛ اما متاسفانه مسوولان محترم که برای تک تک آنها دعوت نامه رفته بود، حضوری کم رنگ داشتند، در حالی که مدیریت و مسوولیت و ریاست شان را مدیون فداکاری و جان فشانی عزیزانی همچون این شهید گمنام 15 هستند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “مردم ولایتمدار نصرآباد میزبان دو کبوتر گمنام بودند/ تصاویر”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    از اصفهان شرق به پاس اهتمام ویژه به اخبار مرتبط با شهدای گمنام و از مردم عزیز نصرآباد و اهالی با صفای جرقویه به خاطر حضور با شکوه شان در مراسم تشییع شهید گمنام و اولین سالگرد تدفین دو شهید گمنام بی نهایت سپاسگزارم .
    از زحمات شهرداری نصرآباد ، بسیج و نیروی انتظامی و دیگر عوامل و دست اندرکاران نیز سپاسگزارم. اجر همه با خدای شهیدان والا مقام .التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.