سرویس: اخبار شهرستان 16:30 - جمعه 08 مرداد 1395

امام جمعه کفران:

جوان مؤمن باید شعارش شغل و کار باشد

حجت الاسلام شریفی: متخصصین جوان زیادی در کشور ما وجود دارد که باید این علم و تخصص را از قوه به بالفعل برسانیم. جوان مؤمن باید شعارش شغل و کار باشد زیرا بیکاری و تنبلی، جامعه را به فساد منتهی می کند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه کفران با توصیه و سفارش مردم به تقوای الهی و پرهیزکاری گفت: هر کسی برای استقلال و خود کفایی باید از منابع طبیعی زمین استفاده کند اما یکی از منابعی که در اختیار کشور ما قرار دارد، نیروی کار جوان است که اگر به خوبی از این منبع آگاه و جوان به خوبی استفاده نشود کشور به طور خودکار رو به فزونی و فقیر شدن می‌رود.

وی ادامه داد: متخصصین جوان زیادی در کشور ما وجود دارد که باید این علم و تخصص را از قوه به بالفعل برسانیم. جوان مؤمن باید شعارش شغل و کار باشد زیرا بیکاری و تنبلی، جامعه را به فساد منتهی می کند.

حجت الاسلام شریفی به مناسبت سالگرد شهادت چهار تن از شهدا عزیز منطقه در این هفته اشاره و تصریح کرد: شهیدان محمد علی دری و حسین طاهری از کفران در مرحله دوم عملیات رمضان و شهیدان حجت الله زارعی و رضا زارعی از فارفان که در عملیات والفجر به شهادت رسیدند را گرامی میداریم و علو درجات را از خداوند متعال برای این عزیزان خواستاریم.

امام جمعه کفران در پایان خاطرنشان کرد: مناسبت بعدی سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه و آله و سلم که فردا نهم مرداد است را به همه شیعیان تسلیت عرض می کنیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.