سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 08:17 - چهارشنبه 02 بهمن 1392

رییس آموزش و پرورش جلگه:

حفظ خاطرات حماسه آفرینان فجر،تداوم تفکر انقلاب اسلامی است

رییس اداره آموزش و پرورش جلگه گفت: اگر همه با هم در حفظ ایام الله دهه فجر کوشا باشیم ضمانت و تداوم نظام و انقلاب افزون تر می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق: بمانعلی امینی هرندی رییس آموزش و پرورش بخش جلگه با اشاره به علل یادآوری ایام الله دهه فجر در بین مردم اظهار داشت: علت اینکه یاد روزهای 57 می بایست در بین جوانان زنده نگه داشته شود این است که بدانیم به نبوغی به حرکت آمد تا رژیم 2500 ساله را به نظام مردمی مبدل کند.

وی به تکرار هر ساله این ایام در بین دانش آموزان اشاره و افزود: فرزندان نسل سوم و چهارم باید بدانند که پدارانشان چگونه حماسه آفریدند و در این باره عزم خود را راسخ می کنند تا در حفظ آن گام بردارند.

رییس آموزش و پرورش جلگه در ادامه به برخی از برنامه های شاخص این ایام از سوی مدارس این بخش اشاره و تصریح نمود: نمایشگاه عکس دوران انقلاب، نشست سیاسی و پخش سرود های حماسی از جمله برنامه های شاخص در بین مدارس بخش در ایام الله دهه فجر می باشد تا بتوان با بازتاب و یادآوری انقلاب 57 در بین دانش آموزان قسمتی از وظیفه ی خود به انقلاب را عملی کنیم.

بمانعلی امینی در پایان با اشاره به افزایش بصیرت در بین دانش آموزان خاطر نشان کرد: هر چه حرارت ایام فجر را در بین افراد ترویج کنیم ضمانتی در تداوم نظام و انقلاب می باشد، اگر دانش آموزان امروز ما بصیر باشند دولتمردان در امضای توافق نامه ها منافع مردم را بیشتر در نظر خواهند گرفت.

 

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “حفظ خاطرات حماسه آفرینان فجر،تداوم تفکر انقلاب اسلامی است”

  1. fcb گفت:

    واقعا خاطرات خوبی هست

  2. rasoolnasri گفت:

    این خیلی خوبه

  3. fcb گفت:

    چرا آخه؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.