سرویس: اخبار شهرستان 18:23 - چهارشنبه 06 مرداد 1395

در ستاد استقبال از دو شهید گمنام مطرح شد؛

سنگ تمام ورزنه ای ها در میزبانی از دو شهید گمنام

شهردار ورزنه در این جلسه گفت: میزبانی از شهدای گمنام برای مردم ولایتمدار و شهید داده شهر ورزنه، افتخار بسیار بزرگی است و همه ما مسئولان، وظیفه خود را در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باید به بهترین نحو ادا کنیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، جلسه ستاد استقبال از دو شهید گمنام عصر امروز با حضور مسئولان بخش بن رود برگزار شد.

فرمانده حوزه امام جعفر صادق(ع) شهر ورزنه با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از شهدا به نحو شایسته گفت: شهدا مظهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که ما امروز امنیت و آرامش خود را مدیون کسانی هستیم که باخدا معامله کردند و به فرمان رهبرشان لبیک گفتند.

رضا صادقی به درس پایداری و استقامت شهدا اشاره و افزود : امروز عده ای چشم به بیرون از کشور دوخته اند و بجای تکیه بر خدا تکیه بر غیر خدا کرده اند که این اشتباه بسیار بزرگی است و ما باید درست استقامت و ایستادگی را از شهدا بیاموزیم و در برابر ظلم و زیاده خواهی دشمن بایستیم.

وی به اهمیت مقام شهدا اشاره و بیان کرد: مقام شهدا بالاتر از هر چیزی است که در تصور ما می گنجد و باید تمام تلاشمان را در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بکار بگیریم چرا که به فرموده امام خامنه ای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده بسیجی شرق اصفهان، به مقام شهدای مدافع حرف اشاره و تاکید کرد: امروز کسانی که در سوریه به شهادت می رسند و مدافع حرم اهلبیت(ع) نام گرفته اند بخاطر امنیت ما جان فشانی می کنند ولی عده ای منافق و مزدور، تلاش، ایثار و از خود گذشتگی این عزیزان را به سخره می گیرند و مسلما این عده کم، همان کسانی هستند که وابسته به غرب و دشمنان نظام هستند.

مهندس فروزان شهردار شهر ورزنه نیز اظهار کرد: میزبانی از شهدای گمنام برای مردم ولایتمدار و شهید داده شهر ورزنه، افتخار بسیار بزرگی است و همه ما مسئولان، وظیفه خود را در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باید به بهترین نحو ادا کنیم.

در این جلسه با نظر همه حضار مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک و مطهر دوشهید گمنام دفاع مقدس ساعت 10 صبح روز جمعه 8 مردادماه از گلستان شهدای شهر ورزنه به طرف میعادگاه نماز جمعه  انجام خواهد شد.

لازم به ذکی این دو شهید گمنام روز شنبه همزمان با شهادت امام صادق(ع) در شهر زیار تشییع و بخاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/ ش

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.