سرویس: اخبار شهرستان 13:08 - چهارشنبه 06 مرداد 1395

امام جمعه شهر ورزنه:

فعالیت مرکز فنی حرفه ای در راستای اقتصاد مقاومتی است

حجت الاسلام والمسلمین شامحمدی گفت: کاری که مرکز فنی حرفه ای انجام می دهد در راستای اقتصاد مقاومتی است و بالاترین اجر و پاداش را دارد.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه ورزنه حجت الاسلام والمسلمین شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه دردیدار رئیس ،کارکنان ومربیان مرکز فنی حرفه ای امام خمینی منطقه بن رود ضمن تبریک هفته مهارت و کار آفرینی اموزش های فنی حرفه ای اظهار کرد: کاری که مرکز فنی حرفه ای انجام می دهد در راستای اقتصاد مقاومتی است و بالاترین اجر و پاداش را دارد، چرا که امروز دشمنان اسلام می خواهند از طریق اقتصاد کشور ما را زمین گیر کنندلذا ما هم باید از طریق اقتصاد مقاومتی سد راه دشمنان نظام شویم.

وی به ظرفیت درون کشور و امکانات موجود اشاره افزود: ما باید از دل بستن و چشم امید داشتن  به دشمن خودداری کنیم و به ظرفیت های و امکانات درون کشور و خصوصا نسل جوان اعتماد کنیم و در تربیت نسل جوان در راستای کار و کار آفرینی تلاش گسترده ای را انجام دهیم.

پیش از این دیدار جناب آقای مهندس امینی رئیس مرکز فنی حرفه ای امام خمینی (ره) منطقه بن رود گزارشی از عملکرد و برنامه های این مرکز ارائه نمود.

مسئول مرکز فنی حرفه ای ضمن تبریک هفته مهارت و تشکر از زحمات همکاران گفت: باید ابتدا از زحمات و تلاش های کارکنان و مربیان و همچنین پشتیبانی و حمایت های امام جمعه محترم که موفقیت های این مرکز مدیون همفکری وتصمیم گروهی اعضا مرکز می باشد تشکر و قدردانی  می کنم که اگر نبود این همدلیها و همفکری ها موفقیتی حاصل نمی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: تفاهم نامه ای بین منابع طبیعی و همچنین فنی حرفه ای صورت گرفته که ما در پنج روستای منطقه کلاس های آموزشی را در رشته های پرورش قارچ،قالی بافی، طراحی ودوخت پوشاک نوزاد و غیره را انجام دادیم که در روستای قورتان توسط شخص ثالثی پشتیبانی جهت ایجاد شغل صورت گرفته که طرح و بازاریابی را انجام و عزیزانی که در کلاس های آموزشی و مهارتی مرکز شرکت نموده اند کار ها را آماده  و به فروش می رساند که از این راه منبع درآمدی برای این عزیزان به وجود آمده  است.

8

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.