سرویس: سیاسی 07:40 - سه شنبه 05 مرداد 1395

یک کارشناس سیاسی:

هدف غربی ها معرفی ایران به عنوان یک عامل خطر و تهدید جهانی است

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: محور شرارت معرفی کردن ایران هدف امریکایی هاست، برهمین اساس حادثه ترویستی اخیر مونیخ را نیز مستمسکی برای قرار دادن ایران به عنوان سیبل هجمه رسانه ای غرب شد.

به گزارش اصفهان شرق، محمدحسن ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز پیرامون چرایی متهم ساختن مکرر ایران در اقدامات تروریستی اخیر از سوی غرب و امریکا همچون اعلام تبعه ایرانی، آلمانی عامل تروریستی تیراندازی مونیخ، اظهار کرد: خط مشی کلی استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همواره براین بوده است که ایران را به عنوان یک عامل خطر و تهدید در جهان معرفی کند.

وی ادامه داد: پس از آنکه غرب در مواجه با ایران در امر هسته ای به اهداف خود نرسید، در تلاش است از مسیر هسته ای و از طرق گوناگون هم چون pmd  و fatf و.. ایران را تضعیف کنند و پرونده ایران را به عنوان یک عامل خطر و منفی در دنیا زنده نگه دارند.

ربانی با اذعان به اینکه مواردی چون تروریسم و حقوق بشر عواملی برای زنده نگه داشتن پروند ایران به عنوان عامل خطر و تهدید از سوی غرب به شمار می رود، گفت: تمرکز رسانه ای و تبلیغات منفی علیه نیروهای ایرانی  و برچسب زدن تروریست به ایران، همگی در امتداد قرار دادن اهرم فشار بالای سر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی کردن ایرانیان در جای جای جهان به عنوان عوامل ترویستی و خطرآفرین به مردم جهان، برای مانع شدن از پیشرفت ایران است و تضعیف جایگاه و اعتبار ایران و ایرانی توسط غرب به انحاء مختلف جزء دستور کار است.

این کارشناس  و تحلیل گرمسائل سیاسی تصریح کرد: یکی از حربه های غرب این است که از هر حادثه تروریستی در جهان علیه ایران سو استفاده کنند و ایران را عامل آن یا حامی ان معرفی کنند تا از این طریق پرونده عامل خطر و تهدید بودن ایران باز باشد.

وی تاکید کرد: محور شرارت معرفی کردن ایران هدف امریکایی ها و رسانه های آنها است، برهمین اساس حادثه ترویستی اخیر مونیخ نیز مستمسکی برای  قرار دادن ایران به عنوان سیبل حمله ای رسانه ای غرب شد.

ربانی خاطر نشان کرد: ایجاد انحراف اذهان عمومی جهان به سمت عاملی غیر واقع  همچون ایران دلیلی دیگر از این عملکرد غرب است، چرا که خود پرورش دهنده تروریست ها هستند و امروز این ترویست ها گریبان گیر خود آنها شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.