اصفهان شرق

بانوان رورانی در اولین حضورشان عنوان سومی مسابقات را از آن خود کردند

کدخبر: 108004
1395/05/04 در ساعت 16:14

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، اولین دوره مسابقات فوتسال جام ضیافت نور بانوان به میزبانی منطقه برآن شمالی و در روستای منشیان برگزار شد.

در این دوره که روز قبل با حضور 6 تیم برآن شمالی، روران الف و ب، کانون شهدای مارچین، دهنو و نصر آباد از بخش ها و شهر های تابعه شهرستان برگزار شد، تیم ها، در دو گروه سه تیمی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم های دهنو و مارچین به عنوان تیم های اول هر گروه گام به دیدار پایانی این مسابقات گذاشتند.

در دیدار نهایی این تیم دهنو بود که با درخشش بازیکن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران سرکار خانم نازنین استکی توانست با نتیجه 5بر1 از سد تیم حریف گذشته و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در دیدار رده بندی این دوره میز تیم روران ب که برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده بود توانست با نتیجه 4بر 1از سد تیم برآن شمالی که این تیم نیز برای اولین بار گام به این مسابقات گذاشته بود بگذرد و عنوان سومی را از آن خود کرد.

در پایان این دوره از تیم های اول تا سوم با اهدای احکام قهرمانی تجلیل گردید.

نکته جالب این دوره از مسابقات قضاوت بانوان شهرستان اصفهان بود که برای اولین بار کلیه مسابقات را داوران شایسته شهرستان  اصفهان سرکار خانم ها باقری، تنکابنی، صانعی، مردانیان که همگی از کلاس های داوری شهرستان اصفهان وارد عرصه داوری شده بودند قضاوت کردند.

همچنین سرکار خانم نیکدستی ناظر فنی و داوری این دوره را بر عهده داشت.

انتهای پیام/