اصفهان شرق

مسابقات والیبال جام رمضان در بخش مرکزی+ گزارش

کدخبر: 107954
1395/05/04 در ساعت 11:29

به گزارش اصفهان شرق، برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان در بخش مرکزی شهرستان اصفهان با حضور 12 تیم در روستای ازیران برگزار شد که در پایان تیم روستای منشیان از توابع براآن شمالی به مقام اول رسید تیم روستای برکان از توابع براآن جنوبی دوم و تیم روستای دهیاری کبوتر آباد سوم شد.
کاپ اخلاق به تیم روستای شهدای تیمیارت تعلق گرفت.
لازم بذکر است مدال و کاپ و هدایایی توسط مسئولین شهرستانی و استانی به بازیکنان اهدا گردید.

بابرگزاری دیدارپایانی مسابقات والیبال جام ضیافت نور تیم منشیان که ازبازیکنانی چون کمال ابوالحسنی و مربی بادانشی که بازیکن اسبق تیم والیبال ذوب اهن بوده اقای محسن ملابهرامی سود میبرد با غلبه بر تیم شایسته شهدای برکان که ازبازیکنان بومی و جوانی سود می برد غلبه و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

این مسابقه باحضور پرشور هواداران علی الخصوص پرشورهای برکان که با طبل و شیپور آمده بودند اغازگردید که در گیم اول منشیان پیروزشد,در گیم دوم برکان بازی را به تساوی کشاند گیم سوم رامنشیان برد,در گیم چهارم که بازی زیبایی در سطح کشورراشاهد بودیم وامتیازات از ۳۰ هم گذشت منشیان برد و بازی بانتیجه ۳بر۱به پایان رسید.

ابتدا دو تیم بصورت متحد و دست در دست بازیکنان نونهال واردزمین بازی شدند,سپس تلاوت ایاتی چند از قران و سرود رسمی کشور و اسامی بازیکنان و داوران مسابقه که در این بین بازیکنان دو تیم در حرکتی زیبا و فرهنگی با شاخه های گل به تمثیل شهدای ازیران ادای احترام کردند که موجب تشویق هواداران حاضر قرار گرفتند.