سرویس: غیر تولیدی 10:02 - یکشنبه 03 مرداد 1395

گفت و گوی میلاد کی‌مرام با مهران مدیری؛

حوصله شلوغی را ندارم/ کتاب،موسیقی و فیلم بهترین دوستانم هستند

در برنامه دورهمی معمولا مجری برنامه از میهمان سوال می‌کند اما اینبار در جریان ضبط برنامه، میلاد کی مرام از مدیری سوال پرسیده است. سوالهایی که پاسخ آنها چهره دیگری از مدیری را نشان می‌دهد.

به گزارش اصفهان شرق، اینبار در جریان ضبط یکی از تازه‌ترین برنامه‌های دورهمی که دیگر مهران مدیری هم کاره آن است در مقابل میلاد کی‌مرام قرار گرفت به سوالات او پاسخ داد. سوالاتی که البته هرکدام صرفا یک موضوع است و مدیری باید نظرش را درباره آن بگوید.

1-در مورد مرفه بودن

آدم هر چقدر هم پول داشته باشه آخرش همان چیزی رو می‌خوره که همه می‌خورن و در نهایت در همان گوری می‌خوابه که همه در آن می‌خوابن، پول تا جایی جواب می‌ده. بعد از اون دیگه هیچ کار کردی نداره و فقط شاید ماشینت بهش مازراتی!
2-درباره تفریحات و سرگرمی‌ها

90 درصد مواقع تنها هستم. همه فکر می‌کنن که به خاطر وسعت ارتباطاتم هر شب مهمونی هستم اما واقعیت این است که شاید شش ماه یک بار من را به مهمانی برده و به زور با دو نفر صحبت کنم و سالی یک بار مهمانی داشته باشم. بهترین رفقای من کتاب و موسیقی و فیلم هستند و در مجموع خیلی حال و حوصله شلوغی رو ندارم.
 1759635_163.jpg

3-در مورد مصاحبه نکردنش

14 سال است مصاحبه نکرده‌ام و اگر بخواهم هر روز مصاحبه کنم باید حرف‌های تکراری بزنم که مثلا چی می‌خوری و چی کار می‌کنی و اولین کارت چی بود و از این صحبت‌ها و برای همین تصمیم گرفتم هر 20 سالی یک بار مصاحبه کنم تا حرف جدید برای گفتن داشته باشم.
4-در مورد کت و شلوارهای هدیه از کی‌مرام به مدیری

یکی از کت و شلوارها را امضا می‌کنم و می‌گذارم در موزه دورهمی، آن یکی را هم برای خودم بر‌می‌دارم.

مشرق
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.