سرویس: اخبار شهرستان 14:31 - شنبه 02 مرداد 1395

همزمان با شهادت امام صادق(ع) برگزار می شود؛

شهر زیار میزبان دو شهید گمنام/ منطقه براآن جنوبی در تکاپوی تشییع شهدای گمنام

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، دو شهید گمنام در شهر زیار و با حضور با شکوه مردم ولایتمدار منطقه براآن جنوبی تشییع می شوند.

به گزارش اصفهان شرق، شکوه حضور مردم بخش براآن جنوبی در تشییع شهدای گمنام و شهدای غواص، بی نظیر و وصف ناشدنی بود به گونه ای که در هیچ قلم و کلامی نمی گنجید و قطعا همه مردم این بخش هم این حس زیبا را حس کردند.

شهر زیار دو میهمان بسیار ارزنده و گرامی، دو شهید گمنام از دوران دفاع مقدس دارد که حضور باشکوه در این مراسم حاکی از ولایت مداری و شهادت طلبی این مردم منطقه است.

با پیگیری های بسیار، در چند روز آینده مردم منطقه براآن جنوبی میزبان دو کبوتر گمنام دوران دفاع مقدس خواهند بود تا عطر دلنشین شهادت پس از یک سال از تشییع شهید یوسفیان در این منطقه پراکنده شود.

فرمانده حوزه بسیج امام رضا(ع) با اشاره به مکاتبات انجام شده با اداره کل حفظ آثار گفت: منطقه براآن جنوبی، ظرفیت میزبانی از شهدای گمنام را در خود می بیند و مسلما با ورود دو شهید گمنام، انتظار چندین ساله مردم این منطقه در میزبانی از دو شهید عزیز، به پایان می رسد.

محمد امین مالک زاده افزود: پارک ساحلی شهر زیار، پس از بررسی های بسیار مکان تدفین دو شهید گمنام است و پس از تدفین دو شهید، به بوستان شهدای گمنام تغییر نام می دهد.

وی اظهار کرد: مسلما با همکاری شهرداری و دیگر مسئولان ذیربط، فضای مناسبی در پارک ساحلی پدید می آید تا فضا در شان شهدا باشد و قطعا این مکان مختص به همه مردم براآن جنوبی برای میزبانی کردن از دو شهید است.

فرمانده حوزه بسیج 8 خاطرنشان کرد: پس از تشییع شهدای گمنام در شهر اصفهان، دو شهید صبح جمعه به بخش بن رود انتقال داده می شوند و پس از آن شهر محمد آباد و براآن شمالی میزبان دو شهید گمنام هستند.

وی افزود: مراسم شب وداع در گلزار شهدای پیله وران با حضور مردم منطقه و خانواده شهدا برگزار می شود تا زیبایی و معنویت حضور دو شهید در شب شهادت امام ششم شیعیان در جمع شهدای منطقه پراکنده شود.

مالک زاده تاکید کرد: صبح روز شنبه 9 مرداد ماه، همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)، دو شهید گمنام در شهر زیار و با حضور با شکوه مردم ولایتمدار منطقه براآن جنوبی تشییع می شوند.

 

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “شهر زیار میزبان دو شهید گمنام/ منطقه براآن جنوبی در تکاپوی تشییع شهدای گمنام”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    یکی از این دو شهید گرانقدر عصر جمعه ساعت 7 از مقابل شهرداری نصرآباد تا گلزار شهدای گمنام این شهر تشییع و مراسم اولین سالگرد دو شهید گمنام پس از آن برگزار خواهد شد.منتظز حضور عاشقان و روهروان شهدا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.