سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:03 - سه شنبه 01 بهمن 1392

آقای رویانیان چشمتان روشن

حامی مالی فتنه 88 به دنبال حضور رئال در ایران!

یک سرمایه گذار جنبش سبز که صاحب یک تلویزیون ماهواره ای ضد نظام است قصد آوردن رئال مادرید به ایران را دارد!

به گزارش اصفهان شرق، محمد رویانیان علاقه عجیبی به رئال مادرید دارد. سال 88 قبل از اینکه او وارد فوتبال شود در بازدید از تحریریه یکی از روزنامه های سیاسی نزدیک به دولت ، وقتی وارد قسمت ورزشی شد و از قضا ترکیب رئال مادرید را روی تخته وایت بورد آنجا دید چند ایراد از آن ترکیب گرفت تا نشان دهد یکی از حامیان پر و پا قرص رئال است و بازی های این تیم را دنبال می کند.

شاید به خاطر همین علاقه قلبی است که حالا همه تلاشش رو انجام می دهد تا پای تیم محبوبش را به تهران باز کند.اما واسطه انجام مذاکره برای سرگیری این بازی بزرگ  کیست؟ آنطور که منابع خبری سایت گل کاشف به عمل آوردند این فرد یک سرمایه دار ایرانی به نام امیرحسین جهانشاهی است . جهانشاهی تحصیلات خود را در رشته اقتصاد در فرانسه به پایان رساند و تا سال ۱۳۶۵ به عنوان مشاور امور مالی در آن کشور اشتغال داشت.از آن پس، به عنوان یک سرمایه گذار در کارهای بزرگ ساختمانی در پاریس، مادرید و بارسلونا شرکت کرده و سپس به عنوان یک سرمایه گذار عمده و موفق در شرکتهای متعدد و معتبر بین المللی در عرصه رسانه و ارتباطات از قبیل «بویگ» ، «لاگاردر»، «آواس» و «ویوندی یونیورسال» به فعالیت خود ادامه داده است.
اما این فرد فعالیت های سیاسی نیز داشته و دو کتاب خاص را در همین مورد چاپ کرده است.
باشگاه پرسپولیس امروز مدعی شده بود که یک فرد واسطه ارتباط گیری با فلورنتینو پرز شده  و به اعتبار او باشگاه رئال حاضر به انجام مذاکره برای حضور در تهران شده است.
قطعا محمد رویاینان جزئیات زیادی در مورد جهانشاهی نداشته و یا اطلاعات درستی را در مورد این ایرانی ساکن اروپا به وی نداده اند.
با اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز نام او و یا شرکت زیر مجموعه اش را اعلام نکرده است اما جهانشاهی امروز در وبسایت راه سبز امید اعلام کرده که قصد دارد این کار را برای خدمت به مردم ایران انجام بدهد. او در پیامی نوشته است : لازم میدانم به اطلاع جامعه ورزش دوستمان برسانم که از باشگاه رئال مادرید خواسته‌ام تا در پاسداشت صلح و دوستى، براى یک بازى دوستانه به ایران بروند و آن‌ها نیز پذیرفته‌اند تا مهمان کشور عزیزمان باشند.
امیدوارم بازى ﺗﻴﻢ ﭘﺮ ﺳﺘﺎﺭﻩ‌اﻱ ﻛﻪ اﻣﺴﺎﻝ ﻣﻬﺎﺟﻢ ﻣﺸﻬﻮﺭ ﺁﻥ ﺑﻪ ﻋﻨﻮاﻥ ﺑﺮﺗﺮﻳﻦ ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﻴﺴﺖ ﺟﻬﺎﻥ و ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺗﻮﭖ ﻃﻼﻳﻲ اﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷﺪ با تیم پرسپولیس تهران که یکى از افتخارات ورزش ایران است، راهى باشد براى درنوردیدن مرزها و نزدیکی دلها و نقشى هر چند کوچک در تحقق آشتى ملى داشته باشد.
مقدمات هماهنگى با باشگاه پرسپولیس در حال انجام است و جزئیات آن در آینده اى نزدیک اعلام خواهد شد.”( البته امشب اعلام شد رئال تا سال 2014 به ایران نمی اید .)
جهانشاهی سرمایه گذار تلویزیون رهاست . تلویزیوی که حامی فتنه 88 در ایران است و همچنان مدعی ادامه راه جنبش سبز است.
منبع: دانا
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.