سرویس: غیر تولیدی 15:13 - جمعه 01 مرداد 1395

امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت

تبریزی: از دست دادن حدادی‌فر اتفاقی تلخ بود/ مدعی جدی قهرمانی هستیم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است که تیمش در فصل جدید مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، مرتضی تبریزی ابتدا در مورد قهرمانی ذوب‌آهن در سوپرجام ایران گفت: واقعیت این است که قبل از این بازی تیم ما شرایطی بسیار سخت و تلخ را تجربه کرد. ما قاسم حدادی‌فر را از دست دادیم و این اتفاق بسیار تلخ بود. به‌سادگی نمی‌توان غیبت این بازیکن را فراموش کرد، ولی کاری از دست ما ساخته نیست. ما می‌خواستیم قهرمان شویم تا کمی از ناراحتی حدادی‌فر کم شود. به‌همین دلیل جام قهرمانی را تقدیم او کردیم.

وی در ادامه افزود: قبل از شروع لیگ برتر یک محک جدی خوردیم. شکست دادن استقلال خوزستان واقعاً کار آسانی نبود. تیم ما نشان داد که پتانسیل بالایی دارد و حالا با انگیزه و روحیه بیشتری لیگ برتر را شروع خواهیم کرد. ما تیم خوبی داریم و فکر می‌کنم امسال مدعی جدی قهرمانی خواهیم بود. البته می‌دانیم کارمان سخت است، چرا که لیگ امسال بسیار سخت‌تر از لیگ فصل گذشته خواهد بود.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به اینکه برخی معتقدند این تیم نتوانست در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد قابل قبولی داشته باشد، گفت: تیم ما اسکلت اصلی‌اش را حفظ کرد و نیازی به تغییرات زیاد نداشتیم. مطمئناً باشگاه و کادر فنی درایت لازم را برای تشکیل یک تیم خوب داشتند و خواهند داشت. ما امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.