سرویس: دین و اندیشه 13:03 - پنجشنبه 31 تیر 1395

مدیر کمیته ثبت نام خادمان شهدای غرب کشور:

۱۳۰۸ نفر از اصفهان برای خدامی اردوهای راهیان نور غرب، ثبت نام کردند

مدیر کمیته ثبت نام خادمان شهدای غرب کشور گفت: ۱۳۰۸ نفر از استان اصفهان برای حضور در غرب کشور و خدامی کاروان‌های شهدا در یادمان‌های این مناطق ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، کمال دمابی درباره برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور اظهار داشت: هرساله با توجه به اهمیت شناخت و تداوم حضور مردم در یادمان‌های غرب کشور، اردوهای راهیان نور این مناطق برگزار می‌شود و گردشگران بسیاری برای حضور در این مناطق ثبت نام می‌کنند.

وی با اشاره به سهمیه استان اصفهان برای اعزام خادمان شهدا افزود: امسال از استان اصفهان حدود 1308 نفر از علاقه‌مندان برای حضور در غرب کشور و خدامی کاروان‌های شهدا در یادمان‌های این مناطق ثبت‌نام کردند که از بین آن‌ها 4 نفر برای اعزام به مقر استان اصفهان در کردستان برگزیده شدند.

مسئول کمیته ثبت نام اعزامیان راهیان نور غرب کشور با بیان اینکه خادمان شهدا در دوره‌های مختلف برای حضور در یادمان‌ها در این نواحی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: خادمان شهدایی که برای برگزاری اردوهای راهیان نور در غرب کشور انتخاب شده‌اند در 5 دوره 13 روزه تا 26 شهریور ماه در این مناطق حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پذیرش علاقه‌مندان در استان اصفهان و اعزام آن‌ها به کردستان، نفراتی که پس از ثبت نام، پذیرش خواهند شد بعد از اعزام به مقر استان اصفهان در طرح ملی سنندج، توجیه شده و در یادمان‌های مختلف حضور می‌یابند، برای نمونه یادمان والفجر 4 یکی از مکان‌های حضور خادمین شهدا است.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.