سرویس: غیر تولیدی 15:05 - چهارشنبه 30 تیر 1395

زینب ملکی نخستین بانوی اصفهانی در پارالمپیک لقب گرفت

با اعلام لیست بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته بانوان، زینب ملکی نخستین بانوی اصفهانی خواهد بود که تجربه حضور در پارالمپیک را به دست خواهد آورد.

به گزارش اصفهان شرق، در پی نایب‌قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در بازی‌های پارآسیایی، سهمیه پارالمپیک به طور مستقیم به این تیم اختصاص پیدا کرد و با توجه به سهمیه کسب شده، این تیم برای اولین‌بار در این رویداد بزرگ به میدان می‌رود.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای حضور پر قدرت در این رقابت‌ها، تمریناتش را از مدت‌ها قبل آغاز کرده است و کادر فنی تیم ملی پس از چند مرحله اردو، اسامی نفرات اعزامی به پارالمپیک را اعلام کرد که نام بانوی ورزشکار اصفهانی دیده می‌شود.

زینب ملکی که طی سال‌های گذشته، در تیم ملی والیبال نشسته عضویت داشته است، به همراه این تیم به نایب‌قهرمانی و عنوان سومی بازی‌های پارآسیایی دست پیدا کرده است.

بانوان ورزشکار اصفهانی تاکنون سابقه حضور در پارالمپیک را نداشته‌اند و ملکی از این لحاظ رکورد خاصی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش فارس، مسابقات المپیک و پارالمپیک ریو برای ورزش بانوان اصفهان دو رکورد را به همراه خواهد داشت؛ اولین ورزشکار بانویی که با سهمیه در المپیک شرکت می‌کند و نخستین بانوی اصفهانی حاضر در پارالمپیک که این دو رکورد ویژه به ترتیب به گلنوش سبقت‌الهی و زینب ملکی تعلق دارد.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.