سرویس: اجتماعی 09:11 - چهارشنبه 30 تیر 1395

رییس اتحادیه پوشاک اصفهان:

برخورد بدون اغماض با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مانتوهای نامتعارف/ واحدهای متخلف پلمپ می شوند

سه هفته پیش ابلاغیه ها آماده و تولید کننده و توزیع کننده ها احضار شدند و از آنها تعهدی مبنی بر ارائه نکردن این مانتوها گرفته شده و عرضه آنها در بازار اصفهان کمتر شده است.

به گزارش اصفهان شرق، رییس اتحادیه پوشاک اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بازرسی ها از کارگاههای تولید و توزیع کنندگان پوشاک شروع شده است که تاکنون چندین مورد تذکر و چند مورد هم پلمپ شده است.

ابراهیم خطابخش  افزود: از همین رو با مانتوهای جلو باز، مانتوهای توری و البسه ای که نوشته های لاتین دارد برخورد شدید می شود.

خطابخش با توجه به بازرسی های روزانه گفت: از شروع روند بازرسی تاکنون روزانه ۱۵ مورد بازرسی انجام شده است.

وی تاکید کرد: سه هفته پیش ابلاغیه ها آماده و تولید کننده و توزیع کننده ها احضار شدند و از آنها تعهدی مبنی بر عدم ارائه این مانتوها گرفته شده است و خدا را شکر عرضه آنها در بازار اصفهان کمتر شده است.

وی گفت: در این مقوله تولید کننده و سفارش دهنده مقصر هستند. اگر همه دوستان کمک کنند در همان مرحله پیش سفارش می توانند جلوی تولید گرفته شود قطعا نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

رییس اتحادیه پوشاک اصفهان اظهار کرد: بازرسی های ما با اداره اماکن و تعزیرات مشترک است و به همین دلیل نتیجه برخورد با متخلفین قاطعانه تر خواهد بود.

وی افزود: چون تولید کننده، حدود چهار ماه قبل سفارش گرفته و تولید کرده است، در حال حاضر که از عرضه محصولش منع شده هم متضرر خواهد شد که می طلبد طرح ها در جایی قبل از سفارش تایید شوند تا تولید کننده هم متضرر نشود.

این مسوول صنفی با اشاره به محدودیت های ابلاغی در تولید و عرضه پوشاک گفت: ما از قبل سه مورد: کوتاه نبودن، آستین دار بودن و بدن نما و چسبان نبودن را در تولید و توزیع البسه تذکر داده ایم ولی چون حوزه پوشاک مخصوصا پوشاک زنانه متنوع است برخورد با تخلفات هم به همان نسبت سخت تر خواهد بود.

خطابخش افزود: خوشبختانه گروه های کارشناسی بازرسی اعزام می شوند و با توجه به اینکه حدود سه هفته قبل تذکرات مکتوب داده شده است بدون اغماض با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.